Mass Effect: Andromeda - Liczą się drobiazgi
Sojusznicy i związki: ratujemy dawną znajomą dyrektor Addison.
Zadanie zostanie odblokowane niedługo po założeniu placówek na co najmniej dwóch planetach. Wówczas zostaniesz poinformowany o podejrzanym sygnale, który został wysłany w kierunku Tempesta. Okazuje się, że ktoś nieznany wie o obecności załogi. Twoim aktualnym celem jest przeskanowanie układów, w których zakładałeś placówki. Znajdziesz w nich anomalię prowadzącą do elementów śledzących.
Wówczas SAM poinformuje cię, że powinieneś skontaktować się z dyrektor Addison. Zmierzamy zatem do sali konferencyjnej na Tempeście. Zadanie będziesz mógł pchnąć do przodu, gdy będziesz posiadał wszystkie możliwe placówki lub zostanie osiągnięta wystarczająca zdatność danej planety. O możliwości dalszego skanowania będzie informować cię Suvi.
Twoim celem jest odnalezienie elementów śledzących w pozostałych układach, gdzie mogłeś założyć placówkę. Następnie musimy udać się na Voeld w poszukiwaniu doktor Kennedy. Wskazania prowadzą nas w kierunku północno-wschodnim, gdzie natrafiamy na prom kobiety. Musimy obronić teren przed nieprzyjaciółmi.
W pewnym momencie podczas walki pojawi się także hydra Roekaarów, czyli bardzo wytrzymały robot. Jeśli podchodzisz jednak do tej misji, oznacza to, że twoja postać jest już wystarczająco silna do walki z takimi przeciwnikami. Korzystaj jednak z dostępnych osłon i - w razie potrzeby - uzupełniaj amunicję i zdrowie z pobliskich skrzyń.
Spis treści: Mass Effect: Andromeda - Poradnik, Solucja
Zobacz też: Mass Effect: Andromeda - wszystkie misje poboczne (spis alfabetyczny)
W pewnym momencie pojawią się także posiłki, a więc walka przeciągnie się nieco w czasie. Ukształtowanie terenu powinno jednak działać na twoją korzyść. Po udanej walce połączysz się automatycznie za pomocą interkomu z doktor Kennedy, po czym poinformujesz ją, że dyrektor Addison powinna zostać poinformowana o zaistniałej sytuacji.
Wracamy zatem na Tempesta i zmierzamy do sali konferencyjnej, gdzie korzystamy z widkonu i z listy kontaktów wybieramy Addison. Do rozmowy dołączy także uratowana. Dialog w naturalny sposób doprowadzi do zadecydowania czy kobieta powinna osiedlić się na Eos, czy wyślemy ją na Nexusa. Wybór należy do ciebie, nie będzie miał praktycznie żadnego wpływu na charakter rozgrywki.