Skip to main content

Mass Effect: Andromeda - Liczą się drobiazgi

Sojusznicy i związki: ratujemy dawną znajomą dyrektor Addison.

Zadanie zostanie odblokowane niedługo po założeniu placówek na co najmniej dwóch planetach. Wówczas zostaniesz poinformowany o podejrzanym sygnale, który został wysłany w kierunku Tempesta. Okazuje się, że ktoś nieznany wie o obecności załogi. Twoim aktualnym celem jest przeskanowanie układów, w których zakładałeś placówki. Znajdziesz w nich anomalię prowadzącą do elementów śledzących.

Wówczas SAM poinformuje cię, że powinieneś skontaktować się z dyrektor Addison. Zmierzamy zatem do sali konferencyjnej na Tempeście. Zadanie będziesz mógł pchnąć do przodu, gdy będziesz posiadał wszystkie możliwe placówki lub zostanie osiągnięta wystarczająca zdatność danej planety. O możliwości dalszego skanowania będzie informować cię Suvi.

Twoim celem jest odnalezienie elementów śledzących w pozostałych układach, gdzie mogłeś założyć placówkę. Następnie musimy udać się na Voeld w poszukiwaniu doktor Kennedy. Wskazania prowadzą nas w kierunku północno-wschodnim, gdzie natrafiamy na prom kobiety. Musimy obronić teren przed nieprzyjaciółmi.

Walka będzie prawdopodobnie krótka, ale wystarczająco intensywna.

W pewnym momencie podczas walki pojawi się także hydra Roekaarów, czyli bardzo wytrzymały robot. Jeśli podchodzisz jednak do tej misji, oznacza to, że twoja postać jest już wystarczająco silna do walki z takimi przeciwnikami. Korzystaj jednak z dostępnych osłon i - w razie potrzeby - uzupełniaj amunicję i zdrowie z pobliskich skrzyń.


Spis treści: Mass Effect: Andromeda - Poradnik, Solucja

Zobacz też: Mass Effect: Andromeda - wszystkie misje poboczne (spis alfabetyczny)


W pewnym momencie pojawią się także posiłki, a więc walka przeciągnie się nieco w czasie. Ukształtowanie terenu powinno jednak działać na twoją korzyść. Po udanej walce połączysz się automatycznie za pomocą interkomu z doktor Kennedy, po czym poinformujesz ją, że dyrektor Addison powinna zostać poinformowana o zaistniałej sytuacji.

Wracamy zatem na Tempesta i zmierzamy do sali konferencyjnej, gdzie korzystamy z widkonu i z listy kontaktów wybieramy Addison. Do rozmowy dołączy także uratowana. Dialog w naturalny sposób doprowadzi do zadecydowania czy kobieta powinna osiedlić się na Eos, czy wyślemy ją na Nexusa. Wybór należy do ciebie, nie będzie miał praktycznie żadnego wpływu na charakter rozgrywki.

Zobacz także