Mass Effect: Andromeda - Nakmor Drack: Przyszłość naszego ludu
Sojusznicy i związki: misja lojalnościowa dla Nakmora Dracka.
Opisywane zadanie stanowi naturalny ciąg dalszy misji Zdrada krogan. To właśnie po jej ukończeniu otrzymasz automatycznie dostęp do Przyszłość naszego ludu. Szczegóły dotyczące misji poznałeś już pod koniec Zdrady krogan, dlatego możesz od razu udać się na rozmowę z Harkiem w szklarni znajdującej się w bazie krogan na planecie Elaaden.
Zadanie: Przyszłość naszego ludu
Krogańska kolonia boryka się z problemem skradzionego drogocennego banku nasion. Udajemy się tam wraz z Drackiem i rozmawiamy z Harkiem, który zdążył wyśledzić już skradziony transport. Trop prowadzi do jednego z księżyców Elaaden, a Hark proponuje udać się tam Tempestem.
Wystarczy, że potwierdzisz gotowość i w oknie wyboru drużyny postawisz na Dracka i jakąkolwiek inną postać. Sugerujemy Jaala lub Vetrę - wsparcie ogniowe przyda się nam tu bardzo mocno. Zostajemy przeniesieni automatycznie na jeden z księżyców Elaaden, gdzie prowadził trop skradzionego transportu.
Zmierzamy przed siebie do pierwszego znacznika, gdzie rzekomo znajdować ma się krogański ładunek. Konstrukcja tego pozioma jest prosta i oparta na nieskomplikowanych korytarzach, w których po prostu przemy przed siebie likwidując kolejne zastępy nieprzyjaciół. Pierwszych napotkasz zanim wejdziesz do kompleksu budynków widocznego na powyższym obrazku.
W walce na pewno przyda się jakakolwiek broń z lunetą, która pozwoli na likwidowanie nieprzyjaciół z większej odległości. Nie musi to być od razu karabin snajperski, może to być choćby pistolet automatyczny. Stopniowo przedzieramy się do przodu. W pewnym momencie docieramy do miejsca, gdzie musimy zwrócić się w prawo i przeskoczyć za pomocą plecaka odrzutowego na zniszczoną konstrukcję widoczną na poniższym obrazku.
Na końcu korytarza otwórz wskazane przez znacznik misji drzwi, a po przerywniku zlikwiduj kolejne zastępy wrogów. Swoją uwagę powinieneś skupić przede wszystkim na snajperach, którzy mogą napsuć ci dużo krwi. Tu również może przydać się broń z doczepioną lunetą. Na końcu pomieszczenia znajduje się klatka schodowa. Wdrap się wyżej i kontynuuj przedzieranie się. W pewnym momencie dotrzesz do zablokowanego przejścia. Wskocz na żółto-białe skrzynie i kontynuuj wspinaczkę.
Po drugiej stronie przepaści powinieneś zobaczyć znacznik misji, do którego poprowadzą cię dalsze korytarze pełne nieprzyjaciół. Korzystaj cały czas z osłon i bądź cierpliwy. Kiedy tylko możesz, uzupełniaj zdrowie przy skrzynkach i regeneruj tarczę, gdyż niebawem czeka cię jeszcze większa bitwa. Gdy dotrzesz do kolejnego ślepego zaułka. Wykonaj interakcję, aby odblokować przejście.
Uratowanie Vorna
Gdy twój cel zaktualizuje się, będziesz musiał uratować jednego z krogan, Vorna. Przebijamy się więc przed siebie, zeskakując na niższy poziom z lewej strony i przeskakując nad dziurą pomiędzy platformami. Likwidujemy kolejne zastępy wrogów, po czym przeskakujemy nad kolejnymi przepaściami. Wchodzimy do środka budynku i koncentrujemy się na snajperze na wyższej platformie i przeciwnikach na dole.
Gdy sytuacja się uspokoi, wychodzimy na zewnątrz po lewej stronie pomieszczenia i wdrapujemy się po schodach na górę. Wchodzimy przez drzwi po lewej stronie i oglądamy scenkę, po której zmierzamy przed siebie, likwidując napotkanych wrogów i zwierzęta. Po udanej walce wchodzimy po schodach na górę i po zlikwidowaniu kolejnej grupy nieprzyjaciół otwieramy kontener i oglądamy zabawną scenkę. Vorn zostaje uratowany.
Zabezpieczenie krogańskiego ładunku
Po przerywniku filmowym, na końcu którego Drack stworzy przejście do głównej części kompleksu, nastaw się od razu na sporą wymianę ognia. Stopniowo przebijaj się dalej, likwidując zastępy nieprzyjaciół. Dopiero po wstępnym oczyszczeniu okolicy podbiegnij do oznaczonej konsoli i wykonaj na niej interakcję. W ten sposób dostaniecie się na najwyższy poziom kompleksu.
Spis treści: Mass Effect: Andromeda - Poradnik, Solucja
Zobacz też: Mass Effect: Andromeda - wszystkie misje poboczne (spis alfabetyczny)
Czeka cię główna walka tej misji, w której regularnie pojawiać się będą kolejne posiłki. Walczyć będziesz również z dzikimi zwierzętami, a także hydrami, czyli wielkimi i śmiercionośnymi maszynami. Kluczem do sukcesu w bitwie jest mądre wykorzystywanie obiektów do osłaniania się przed ostrzałem, a także obserwowanie całej areny i zmienianie pozycji, gdy w jakimś miejscu zauważysz większe grupy wrogów.
Po udanej walce podbiegamy do oznaczonej znacznikiem misji konsoli i aktywujemy ją, aby zwolnić zaczepy dokujące. Tym samym uruchomi się przerywnik filmowy, w którym Drack chwyci herszta bandy i będzie trzymać go nad przepaścią. W tym momencie możesz zadecydować o jego losie. Niezależnie od decyzji misja dobiegnie końca i automatycznie wrócisz na Kadarę. Wracamy na Nexusa, po czym aktualna wytyczna ulega aktualizacji.
Musimy sprawdzić dowody w sprawie Spendera. W tym celu zmierzamy do centrum operacyjnego i sprawdzamy nagrania z monitoringu. Wybieramy opcję aktywacji przy temacie Odkodowana rozmowa i udajemy się na rozmowę z Drackiem na górnym piętrze. Wyrażamy gotowość, po czym zostajemy przeniesieni automatycznie do dialogu ze Spenderem. Możemy go obwinić lub przerzucić ciężar odpowiedzialności na Addison. Bez względu na wybór staniesz przed kolejnym - wygnać Spendera lub wsadzić go do więzienia.