Skip to main content

Mass Effect: Andromeda - Nakmor Drack: Zdrada krogan

Sojusznicy i związki: misja lojalnościowa dla Nakmora Dracka.

Nakmor Drack to członek naszej drużyny, z którym nie da się jednak nawiązać romansu, bez względu na to, jaką postacią gramy. Oferuje on za to bardzo ciekawe misje lojalnościowe, które opierać się będą głównie na walce i odwiedzaniu ciekawych miejsc oraz snuciu intryg.

Wszystko to w ramach zadań z cyklu Sojusznicy i Związki. Następuję tu podział na dwie misje, choć druga jest tak naprawdę naturalną kontynuacją pierwszego z nich. Poniżej przeczytasz opis pierwszego zadania sojuszników i związków dla Dracka.


Zadanie: Zdrada krogan

Dostęp do tej misji lojalnościowej otrzymasz najwcześniej po ukończeniu operacji priorytetowej Lepsze początki, gdy na pokładzie Tempesta zadomowi się Drack. Zazwyczaj znaleźć go można na Pokładzie 2, w maszynowni. Rozmawiamy z nim i poruszamy każdy możliwy temat, aby zdobyć dostęp do opisywanej misji. Drack wspomina nam o niejakim Spenderze, asystencie dyrektora od spraw kolonialnych.

Po udzieleniu nam stosownych informacji ruszamy na Nexusa, gdzie mamy znaleźć podejrzanego mężczyznę. Na obszarze wspólnym, na wyższym piętrze, spotykamy Del Jasin (1), która rozmawiała z poszukiwaną przez nas postacią. Dialog do najprzyjemniejszych nie należał, więc dopytujemy o szczegóły, a następnie udajemy się na rozmowę z wnuczką Dracka, Kesh. Znajduje się ona w Centrum Operacyjnym (3), więc wskazane będzie użycie kolejki (2).

W rozmowie z kobietą poruszamy wszelkie możliwe tematy, a nasze kolejne kroki kierujemy co biura milicji, gdzie rozmawiamy z Kandrosem (4), szefem służby porządkowej na Nexusie. W rozmowie poruszamy temat nagrania z monitoringu. Przechodzimy więc na drugą stronę pomieszczenia, gdzie przy dwóch monitorach (5) zapoznajemy się z nagraniem.

Przy materiale ktoś grzebał i nie da się go tak łatwo odtworzyć. Z pomocą przychodzi jednak niezastąpiony w takich sytuacjach SAM. Posiadając dodatkową wiedzę zmierzamy na konfrontację ze Spenderem (6). Niezależnie od tego jak poprowadzisz rozmowę, kolejny trop prowadzi na Kadarę. Zmierzamy zatem do doków i opuszczamy Nexusa, kierując się do układu Govorkam. Schodzimy na powierzchnię planety Kadary i zjeżdżamy do slumsów, wyposażając się w snajperkę, a następnie jedziemy w południowo-zachodnie krańce mapy.

Po dotarciu we wskazane miejsce wysiądź z Nomada i bacznie przyglądaj się podłożu w poszukiwaniu min.

Tam musisz pokonać wygnańców w niewielkiej bazie. Gdy zbliżysz się do niej wystarczająco, otrzymasz komunikat o rozstawionych na ziemi minach. Radzimy wyjść wówczas z Nomada i pokonać dalszą drogę pieszo. Przyglądaj się uważnie ziemi, gdzie rozłożonych jest sporo min. Wejście lub wjechanie na jedną z nich oznacza natychmiastową śmierć.

Im bliżej będziesz niewielkiej bazy, tym zauważysz więcej głazów, po których możesz skakać unikając tym samym min. To także doskonałe miejsce, aby za pomocą karabinu snajperskiego pozbyć się większości wygnańców. Gdy już zupełnie oczyścisz teren, musisz przeszukać ich kryjówkę. Zainteresować cię powinien datapad leżący przy oknie w środku głównego pomieszczenia. Wracamy na Nexusa, gdzie przeszukamy pokój Spendera w poszukiwaniu szyfratora.


Jak znaleźć szyfrator w pokoju Spendera

Pokój mężczyzny znajdziesz na wyższym poziomie obszaru wspólnego na Nexusie. To ostatnie drzwi po lewej stronie w korytarzu prowadzącym do kwater mieszkalnych. Wejście do środka może zająć nieco czasu, ale w obejściu zabezpieczeń pomoże ci SAM. W środku znajdziesz wiele odwracających uwagę przedmiotów, datapadów, dzienników audio, itp. Ze wszystkimi możesz się oczywiście zapoznać, jednak musisz skupić się na odnalezieniu szyfratora.

Odnalezienie szyfratora bez działającego skanera może być nieco kłopotliwe.

Spis treści: Mass Effect: Andromeda - Poradnik, Solucja

Następnie: Mass Effect: Andromeda - Nakmor Drack: Przyszłość naszego ludu

Zobacz też: Mass Effect: Andromeda - wszystkie misje poboczne (spis alfabetyczny)


Skaner nie będzie tu zbyt pomocny, gdyż jego możliwości są zakłócane przez inne urządzenie. Po wejściu do mieszkania zwróć za to uwagę na wyświetlacz znajdujący się na ścianie po lewej stronie. Zajdź go z prawej i spójrz za niego - przy ścianie odnajdziesz poszukiwany szyfrator. Spójrz na powyższy obrazek, aby jeszcze bardziej ułatwić sobie poszukiwania.

Teraz udajemy się co centrum operacyjnego na Nexusie, gdzie rozmawiamy z oficerem komunikacyjnym. Powiedz mężczyźnie, aby zachowywał się naturalnie i dopytaj o kwestię szyfratorów. Następnie udaj się na Tempesta i porozmawiaj z Drackiem. W tym momencie zadanie zakończy się i naturalnie poprowadzi do misji Przyszłość naszego ludu.

Zobacz także