Skip to main content

Mass Effect: Andromeda - Nexus: zadania dodatkowe, cz. 2

Zadania dodatkowe: Zapracuj na odznakę, By warzyło się lepiej, Zdrajca czy ofiara?

Poniżej znajdziesz opisy trzech krótkich zadań dostępnych na Nexusie. Żadnej z misji nie da się ukończyć pozostając na stacji, dlatego w ramach tych zadań będziesz musiał odwiedzić Kadarę, Havarl oraz Voeld. Na tej stronie prezentujemy opisy następujących misji:

  • Zapracuj na odznakę (1)
  • By warzyło się lepiej (2)
  • Zdrajca czy ofiara?

Zadanie: Zapracuj na odznakę

Andraknor znajduje się w mniej uczęszczanej części Nexusa (1). W rozmowie okaże się, że jest elitarnym wojownikiem, Heskaarlem, który chętnie podpatrzyłby ludzi w akcji, a to ze względu na Rydera seniora, który należał do podobnej grupy, N7. Po rozmowie z Andraknorem musimy udać się na Voeld, gdzie czekają nas trzy przygotowane zadania.

Miejsca, gdzie aktywujesz nadajniki związane z trzema zadaniami.

Pierwszy nadajnik (1) znajduje się tuż przy wysokiej skale w wąwozie. Po jego aktywowaniu musisz tylko zwalczyć kilka prastarych, krwiożerczych stworzeń. Jeśli masz już nieco rozwiniętą postać, nawet nie dopuścisz ich do siebie. Kolejny nadajnik (2) po aktywowaniu da ci nieco większe wyzwanie.

Oznaczone zostaną trzy miejsca, z których musisz pozyskać wrażliwe dane. Wymaga to od ciebie teoretycznie tylko skorzystania z konsol, jednakże po aktywowaniu każdej z nich w prawym górnym rogu ekranu pojawi się pasek postępu hakowania. Przejęcie wrażliwych danych trwa zatem dość długo, a w międzyczasie w okolicy pojawiają się wrogowie. Musisz odpierać ich ataki do momentu, aż dane zostaną pobrane. Ten sam schemat czeka cię przy okazji każdego z trzech miejsc.

Ostatni nadajnik (3) odnajdziesz pomiędzy wystającymi z ziemi skalnymi słupami. Musisz pokonać piętnastu Porzuconych, czyli boty wszelkiego typu, pośród których najniebezpieczniejszym okaże się hydra. Opcjonalnym celem w tym momencie będzie pobicie rekordu zleceniodawcy. W tym celu musisz pokonać wskazaną liczbę Porzuconych w mniej niż pięć minut i piętnaście sekund. Po zrealizowaniu trzech prób wracamy na Nexusa i rozmawiamy z Andraknorem, kończąc tym samym zadanie.


Zadanie: By warzyło się lepiej

Pomimo ważnej idei, jaką niesie za sobą Inicjatywa Andromeda, każdy lubi zrelaksować się od czasu do czasu przy jakimś rozluźniającym trunku. Aby rozpocząć zadanie udajemy się do baru na Nexusie (2), gdzie rozmawiamy z barmanką Anan T'Mari. Dziewczyna poprosi nas o zdobycie kilku składników, które mogą przydać się do tworzenia nowych alkoholi.

Pierwszy przedmiot znajdziemy przejeżdżając kolejką na pokład mieszkalny. We wskazanym pomieszczeniu po prawej stronie na podłodze znajdziesz niewielki pojemnik z pierwszym przedmiotem. Po kolejne dwa musisz polecieć na dwie różne planety. Zmierzaj zatem w kierunku swojego statku i wzbij się do widoku pomiędzy układami.

W oznaczonych strzałkami miejscach znajdziesz wymaganą roślinę i grzyba.

Udajemy się na Kadarę, gdzie w zachodniej części mapy, pomiędzy niewielkimi jeziorami, znajdujemy charakterystyczną roślinę. Spójrz na lewą część powyższego obrazka, żeby być pewnym jak wygląda. Następnie lecimy na Havarl, gdzie z kolei wchodzimy na teren monolitu w południowej części. Tam, na jednej ze skał, odnajdujemy poszukiwaną odmianę grzyba. Zawozimy znaleziska z powrotem do Wiru, czyli baru na Nexusie.


Spis treści: Mass Effect: Andromeda - Poradnik, Solucja

Zobacz też: Mass Effect: Andromeda - wszystkie misje poboczne (spis alfabetyczny)


Zadanie: Zdrajca czy ofiara?

Chociaż zadanie odkryjesz na Nexusie, to będzie prowadzić na planetę Kadara, którą odwiedzisz po raz pierwszy dopiero podczas misji głównego wątku Polowanie na Archonta. Porozmawiaj z Sellersem, którego odnajdziesz w pomieszczeniach dyrektora Tanna na Nexusie. Mężczyzna poinformuje cię o jego zaginionym przyjacielu.

Otrzymujemy stosowne informacje, które prowadzą nas na Kadarę. Zjeżdżamy do slumsów planety, gdzie podążamy za znacznikiem misji. Prowadzi on nas do jednego z zakamarków, gdzie leży ciało. Skanujemy zwłoki, aby dowiedzieć się że należą do poszukiwanego przez nas Clementa. Ślady na jego ciele wskazują na pobicie przy użyciu tępego narzędzia. Zapoznajemy się także z treścią datapada leżącego obok, po czym zadanie dobiega końca.

Zobacz także