Mass Effect: Andromeda - Voeld: pozostałe zadania w Helejosie, cz. 1
Zadania w Helejosie: Częstotliwość, Utracona pieśń, Oświecenie.
Tutaj znajdziesz opisy mniejszych zadań w Helejosie dotyczących planety Voeld. Teatr działań wszystkich z nich to tylko planeta Voeld. Poniżej najdziesz opisy następujących misji:
- Częstotliwość (1)
- Utracona pieśń (2)
- Oświecenie (3)
Obok każdego zadania znajduje się cyfra, która ma odniesienie do poniższej mapy. To miejsca, w których dane zadanie się rozpoczyna, choć nie wszystkie z nich będą dostępne od razu. O momencie pojawienia się ich poinformujemy cię w treści opisu misji.
Pozostałe zadania w Helejosie dotyczące planety Voeld są znacznie rozleglejsze, dlatego poświęciliśmy im oddzielne strony w naszej solucji do Mass Effect: Andromeda. Wśród nich znajdziesz:
- Mass Effect: Andromeda - Voeld: Odtwarzanie świata; Kolonizując Voeld
- Mass Effect: Andromeda - Voeld: Poznaj rodzinkę; Wyrwij serce
- Mass Effect: Andromeda - Voeld: Zaginiony zespół badawczy
- Mass Effect: Andromeda - Voeld: Tajemnice z przeszłości
Zadanie: Częstotliwość
W jednym z pomieszczeniem we wskazanym na mapie miejscu (1) odnajdziesz poirytowanego badacza. Opowiada on o pewnych zakłóceniach w działaniu jego sprzętu, dlatego postanawiamy mu pomóc. Najpierw przyglądamy się komputerowi, przy którym się znajdował, a następnie ruszamy na poszukiwania źródła zakłóceń.
Przemierzamy niezbyt długą drogę na wschód, gdzie odnajdujemy meteoryt. Zanim jednak na dobre zdążymy mu się przyjrzeć, zostaniesz zaatakowany przez grupę dzikich zwierząt, adhi. Odpieramy atak, a następnie badamy meteoryt przy pomocy skanera. Na podstawie uzyskanych informacji musimy zneutralizować sygnał generowany przez skałę.
Jest to długotrwały proces, w trakcie którego ponownie zostaniesz zaatakowany przez zwierzęta. Tym razem będzie to większa grupa, dlatego i tak musisz przerwać wytłumianie sygnału i wrócić do tego dopiero po walce. Gdy już wytłumisz sygnał, zgódź się przesłać materiał do analizy na Nexusa, po czym misja dobiegnie końca.
Zadanie: Utracona pieśń
We wskazanym na mapie miejscu (2) znajdziesz biologa, który zdradzi ci tajemnicę badań nad specyficznym gatunkiem ryb. Mężczyzna upiera się, że to jedyna pozostałość po zatracającej się historii jego rasy. Istnieją jednak kłusownicy, którzy polują na wspomniane zwierzęta. Obiecaj zatem pomoc biologowi, aby zapoczątkować zadanie.
Udajemy się na północny-wschód, gdzie odkrywamy pozostałość po kryjówce bandytów. Kłusownicy zostawili jednak przypadkiem datapad, z którego treści dowiadujemy się o tymczasowej bazie na południe stąd. Udajemy się tam więc i rozprawiamy się z grupą nieprzyjaciół. Jeśli chcesz zyskać przewagę, zrób to z któregoś wzniesień w okolicy, używając chociażby karabinu snajperskiego.
Po oczyszczeniu okolicy wchodzimy do jaskini, gdzie rozprawiamy się z jeszcze kilkoma wrogami, po czym idziemy przed siebie. W końcu docieramy do większej, ocieplonej komnaty, gdzie rozmawiamy z niejaką dr Lekaaret. Kobieta mówi ci o prawdziwych intencjach polowania na zwierzynę. Dopytujemy o większą ilość szczegółów, po czym decydujemy czy pozwolić jej na kontynuowanie badań. Niezależnie od wyboru, który nie przyniesie konkretnych konsekwencji, misja dobiegnie końca.
Spis treści: Mass Effect: Andromeda - Poradnik, Solucja
Zobacz też: Mass Effect: Andromeda - wszystkie misje poboczne (spis alfabetyczny)
Zadanie: Oświecenie
Przy jednym z budynków we wskazanym miejscu (3) odnajdziesz niejakiego Rjoeka. Opowie ci o zniszczeniu tajemniczego daar. Udajemy się do wskazanych ruin na wschód od lokacji, gdzie rozmawialiśmy z informatorem. Wchodzimy tam do jaskini, gdzie odpieramy ataki nieprzyjaciół, po czym rozmawiamy z niejaką Astrą.
Kobieta informuje nas o prawdziwych intencjach Rjoeka. Następnie odpieramy jeszcze jeden atak, a po obronie turian rozmawiamy z kobietą raz jeszcze. Otrzymasz specjalną mapę, którą musisz dostarczyć oficerowi wywiadu w północno-zachodniej części Voeld. Po drodze możesz opcjonalnie odwiedzić Rjoeka i zadecydować o jego losie. Jeśli pozostawisz decyzję Jaalowi, ten wyśle go do ruchu oporu. Zadanie zakończy się wraz z oddaniem mapy oficerowi Kaasowi.