Materiał z prototypu Assassin's Creed 3 prezentuje niewykorzystane pomysły
Pistolety, efektowna walka, zmienione animacje.
W serwisie YouTube opublikowano materiał prezentujący wczesny prototyp Assassin's Creed 3. Wideo pozwala zobaczyć, jak projekt ewoluował na przestrzeni lat oraz z których elementów zrezygnowali deweloperzy.
Film pochodzi z 2010 roku (grę wydano pod koniec 2012 roku) i miał na celu zaprezentowanie ogólnej idei gry, zebranie wszystkich pomysłów twórców i pomoc nowo dołączonym do Ubisoftu deweloperom w zrozumieniu, jak powinna wyglądać produkcja.
Choć animacje głównego bohatera przypominały ruchy z poprzednich odsłon, wciąż były bardziej zaawansowane niż w finalnym produkcie - co widać szczególnie podczas wspinaczki po drzewach.
Connor podczas cichych zabójstw korzystał z ukrytego ostrza, a nie tomahawku. Poza tym, w otwartej walce mógł używać z pistoletów - jak w czwartej odsłonie serii, Black Flag.
Potyczki były bardziej efektowne - Connor mógł chociażby wytrącać wrogom broń z ręki. Osady były natomiast bardziej zaludnione i nie brakowało osób, które prosiły głównego bohatera o pomoc, np. leki.
Materiał nie przedstawia najprawdopodobniej „czystej” rozgrywki, co sugerują animacje i zbliżenia podczas walki.
29 marca na PC, PlayStation 4 i Xbox One zadebiutowało Assassin's Creed 3 Remastered, czyli odświeżona wersja gry - z lepszą grafiką i poprawioną rozgrywką.