Skip to main content

Metal Gear Rising: Revengeance - porównanie wersji PC i konsolowych

Galeria i filmy.

W połowie marca ubiegłego roku oceniliśmy wersję konsolową gry Metal Gear Rising: Revengeance. Łukasz pisał wówczas, że „stworzenie tak odmiennego od oryginalnej serii epizodu i skoncentrowanie się na akcji było bardzo trudnym, ale i odważnym krokiem.”

„Platinum Games wywiązało się z zadania” - kontynuował. „Stworzyło wymagającego i ekscytującego slashera, ale część fabularna nie posiada już poziomu i głębi, do którego przyzwyczaiły nas opowieści z serii Metal Gear Solid.” Ostatecznie przyznał grze notę: 7/10.

Wersja PC ukazała się 9 stycznia. Czy oferuje jakieś znaczące usprawnienia? W poniższych filmach nasi koledzy z Digital Foundry dokonali porównania komputerowej edycji gry z konsolową - na PlayStation 3 oraz Xboksa 360.

Najpierw zachęcamy do obejrzenia obszernej galerii porównawczej.

W porównaniu do wersji PS3, pecetowa edycja gry jest niemalże taka sama. Jakość cieni, filtrowanie tekstur oraz antyaliasing to jedyne, godne uwagi udoskonalenie.Zobacz na YouTube
W alternatywnym porównaniu wersja PC kontra Xbox 360Zobacz na YouTube

Poniższe narzędzie umożliwia porównanie tych samych klatek, wykonanych bezpośrednio w grze na trzech różnych platformach. Wystarczy kliknąć w miniatury, by przełączać poszczególne obrazki. Używamy wskaźnika myszki w postaci lupy na obrazku, by oglądać i porównywać poszczególne elementy.

PC
Xbox 360
PlayStation 3
Porównanie wersji PC, Xbox 360 i PS3
PC
Xbox 360
PlayStation 3



PC
Xbox 360
PlayStation 3
PC
Xbox 360
PlayStation 3
PC
Xbox 360
PlayStation 3
PC
Xbox 360
PlayStation 3

Zobacz także