Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain „kilkaset razy większe” od Ground Zeroes
Każda misja w prologu pozwoli zapoznać się z innym stylem gry.
Hideo Kojima, twórca serii Metal Gear Solid, poinformował, że świat w odsłonie cyklu zatytułowanej The Phantom Pain będzie „kilkaset razy większy” od tego, który odwiedzimy w prologu Ground Zeroes.
- Ground Zeroes to zarówno wstęp do historii z Metal Gear Solid 5, jak też samouczek przedstawiający rozgrywkę w nowej części, która będzie symulatorem skradania - napisał Kojima na Twitterze, jak wynika z wiadomości przetłumaczonych przez redaktorów serwisu Siliconera.
- Ground Zeroes ma stosunkowo małe pole rozgrywki w porównaniu z główną grą, która jest kilkaset razy większa. Prolog nie posiada też dynamicznie upływającego czasu, jednak każda misja zaoferuje inną porę dnia i przedstawi inny styl rozgrywki - zaznaczył projektant.
Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes ukaże się 20 marca na PS3, PS4, Xboksie 360 i Xbox One. Nie znamy jeszcze daty premiery Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain.