Metal Gear Solid Delta dostanie na konsolach dwa tryby graficzne do wyboru
Powróci także pytanie o ulubioną odsłonę serii.
Wygląda na to, że Metal Gear Solid Delta - remake trzeciej odsłony kultowej serii - będzie oferował na konsolach dwa tryby graficzne do wyboru. Powróci także wprowadzone w oryginale słynne pytanie do gracza, chociaż na razie nie ujawniono, jakie efekty da wybranie konkretnych odpowiedzi.
Jak informuje serwis VGC, którego redakcja miała okazję zagrać w demo produkcji, gracze na konsolach będą mogli wybrać „Tryb Jakości” z wyświetlaniem gry w rozdzielczości 4K przy 30 klatkach na sekundę lub „Tryb Wydajności”. Ten drugi natomiast domyślnie wyświetla tytuł w rozdzielczości FullHD 1080p, dodatkowo skalując obraz w górę, kiedy to tylko możliwe.
Powróci także znane z oryginału pytanie o to, którą z poprzednich odsłon Metal Gear Solid gracz lubi najbardziej. W pierwowzorze wybór konkretnych opcji sprawiał, że gracz m.in. od razu otrzymywał dostęp do niektórych kamuflaży lub wytrzymałość Snake’a wolniej się zużywała. Niestety w demie remake’u funkcja ta jeszcze nie działała poprawnie i wybór nie miał znaczenia.
Oprócz tego nadchodząca produkcja prezentuje się jako niezwykle wierne odświeżenie klasycznego tytułu, gdzie zmiany naniesiono przede wszystkim w kwestii oprawy wizualnej i uwspółcześnionego sterowania. Producent gry Noriaki Okamura przyznał, że oryginalne MGS 3 to wciąż bardzo dobra gra i zestarzało się bardzo godnie, dlatego zespół odpowiedzialny za współczesną wersję nie czuł potrzeby zmiany zbyt wielu elementów.
„To jedna z moich ulubionych gier i ponieważ sama w sobie jest bardzo dobra, to nie chcieliśmy zmieniać oryginalnej wizji twórców” - powiedział deweloper. Przypomnijmy, że Metal Gear Solid Delta: Snake Eater zadebiutuje jeszcze w tym roku na PS5, Xbox Series X/S oraz PC. Niestety na ten moment nie znamy konkretnej daty premiery.