Metal Gear Solid na Unreal Engine 4 według wizji fana - wideo z prac
Co na to Konami?
Gdyby Konami zdecydowało się kiedyś zająć odtworzeniem pierwszego Metal Gear Solid na współczesne systemy, całość mogłaby wyglądać właśnie tak.
Oddany fan serii - Airam Hernandez - przenosi przełomową skradankę Hideo Kojimy z 1998 roku na nowoczesny silnik graficzny, Unreal Engine 4. Poniższy materiał wideo prezentuje postępy z prac.
Projekt zatytułowano Shadow Moses, zgodnie z nazwą wyspy, na której Solid Snake infiltruje bazę przechowującą tajną broń w pierwszym Metal Gear Solid.
Częstsze aktualizacje znaleźć można w serwisie Facebook, gdzie Hernandez dokumentuje postępy.
Drugim twórcą jest Dan Meadowcroft, odpowiedzialny za kwestie związane z muzyką, ale także za kontakty z Konami. To pozwala sądzić, że japoński wydawca serii wie o inicjatywie i nie zdecydował się jeszcze jej zablokować za pomocą armii prawników.