Skip to main content

Metal Gear Solid na Unreal Engine 4 według wizji fana - wideo z prac

Co na to Konami?

Gdyby Konami zdecydowało się kiedyś zająć odtworzeniem pierwszego Metal Gear Solid na współczesne systemy, całość mogłaby wyglądać właśnie tak.

A kto to?

Oddany fan serii - Airam Hernandez - przenosi przełomową skradankę Hideo Kojimy z 1998 roku na nowoczesny silnik graficzny, Unreal Engine 4. Poniższy materiał wideo prezentuje postępy z prac.

Projekt zatytułowano Shadow Moses, zgodnie z nazwą wyspy, na której Solid Snake infiltruje bazę przechowującą tajną broń w pierwszym Metal Gear Solid.

Częstsze aktualizacje znaleźć można w serwisie Facebook, gdzie Hernandez dokumentuje postępy.

Drugim twórcą jest Dan Meadowcroft, odpowiedzialny za kwestie związane z muzyką, ale także za kontakty z Konami. To pozwala sądzić, że japoński wydawca serii wie o inicjatywie i nie zdecydował się jeszcze jej zablokować za pomocą armii prawników.

Zobacz na YouTube

Zobacz także