Michel Ancel z Ubisoftu nie pozwala zapomnieć o Beyond Good & Evil 2
Niespodziewany plakat z bohaterką.
Michel Ancel z Ubisoftu znany jest najlepiej jako twórca postaci Raymana, ale w przeszłości odpowiadał także za niedocenione Beyond Good & Evil. Od dłuższego czasu mówi się o planach na kontynuację tej produkcji, o czym nie pozwala zapomnieć sam zainteresowany.
Podczas marcowej sesji pytań i odpowiedzi z grupą francuskich deweloperów, deweloper niepodziewanie wskoczył do pokoju z plakatem w ręku, przedstawiającym grafikę koncepcyjną z wczesną wersją głównej bohaterki Beyond Good & Evil, jeszcze sprzed premiery pierwszej części serii (dzięki, Joystiq).
Znaczenie „wyskoku” Ancela pozostaje zagadką, ale wygląd postaci przypomina do złudzenia Jade z 2012 roku, gdy w sieci pojawiły się obrazki, pochodzące rzekomo z jednej z prototypowych wersji sequela.
- Zrobiliśmy już sporo rzeczy. Teraz musimy złożyć je w całość i stworzyć grę. Jeśli będziemy przekazywać jakiekolwiek informacje, to dopiero w przyszłym roku potwierdzimy rozpoczęcie prac. Ale wiele osób w Ubisofcie chce się tym zająć, serio - mówił producent w ubiegłym roku, w rozmowie z Eurogamerem.
- Nie chcemy tworzyć w BG&E2 liniowego doświadczenia, chcemy dać graczom wolność przemieszczania się z planety na planetę, z miasta do miasta - oczywiście, nie do pustych miast. Nad tym właśnie pracujemy.
Ubisoft potwierdził wczoraj, że na 9 czerwca zaplanował konferencję przed targami E3, gdzie zapewne poznamy informacje na temat nowych tytułów.
Poniżej wspomniany materiał wideo, z kluczową sceną w 2:05.