Microsoft Flight Simulator trafi na Steama i otrzyma tryb VR
Loty w rzeczywistości wirtualnej.
Twórcy Microsoft Flight Simulator poinformowali, że gra ukaże się również na Steamie. W planach jest też tryb zabawy w VR.
Na platformie dystrybucji Valve produkcja pojawi się w dniu debiutu w sklepie Microsoftu, czyli 18 sierpnia. W usłudze dostępna jest już karta katalogowa, aczkolwiek na razie nie można składać zamówień przedpremierowych.
W rozmowie z naszymi kolegami z brytyjskiego Eurogamera autorzy projektu ujawnili zaś, że gra otrzyma opcję zabawy w wirtualnej rzeczywistości. Na początku jednak obsługiwane będą tylko Reverb G2, czyli gogle od HP.
- Zaczynamy z nimi. Dla innych urządzeń musimy wykonać dodatkową pracę. Produkcja pojawi się oczywiście na wszystkich sprzętach, przynajmniej tych najpopularniejszych. To jednak potrwa kilka miesięcy - tłumaczy Jorg Neumann, szef zespołu odpowiedzialnego za tytuł.
Tryb VR trafi do gry w ramach pierwszej dużej i bezpłatnej aktualizacji. W przyszłości pojawią się inne, które zaimplementują między innymi ulepszenia dla wirtualnego świata i mechanizmów rozgrywki. Darmowe dodatki poprzedzą pierwsze płatne DLC, po którym twórcy opublikują kolejne dwa patche.
Microsoft Flight Simulator to produkcja, która pozwoli zasiąść za sterami samolotów. Kierując maszynami, zwiedzimy przestworza różnych regionów Ziemi, którą deweloperzy odtworzyli z pomocą danych z wyszukiwarki internetowej Bing.