Microsoft Flight Simulator w 30 FPS na Xbox Series X/S
Szczegóły na temat wydajności.
Twórcy Microsoft Flight Simulator przedstawili informacje na temat wydajności gry w wersji Xbox Series X/S.
Odpowiadając na pytanie jednego z internautów, deweloperzy ujawnili na Twitterze, że konsolowa edycja produkcji zadziała w 30 klatkach na sekundę. Według autorów, wspomniana wartość jest „podstawową”.
Twórcy jednocześnie podkreślili, że posiadacze telewizorów obsługujących tak zwane VRR, czyli zmienną częstotliwość odświeżania obrazu, otrzymają możliwość osiągnięcia nieco wyższej liczby FPS. Nie jest jednak jasne, jak duży to będzie wzrost.
Na niedawnej konferencji Microsoftu i Bethesdy poinformowano, że Microsoft Flight Simulator na Xbox Series X/S zadebiutuje 27 lipca. Od kilku miesięcy produkcja dostępna jest na PC. Tytuł wyróżnia się między innymi wiernym odtworzeniem całej kuli ziemskiej.