Microsoft Flight Simulator zadziała lepiej na PC. W planach DLSS i FSR
Twórcy szykują też niespodziankę.
Twórcy Microsoft Flight Simulator ogłosili, że poprawią działanie gry na PC. Deweloperzy zamierzają bowiem zaimplementować funkcje DLSS i FSR.
Wymienione rozwiązania pozwalają - w skrócie - zwiększyć wydajność danej produkcji. Pierwszą z technik opracowała Nvidia i wymaga posiadania karty graficznej z serii GeForce RTX. Drugą opcję przygotowało AMD i kompatybilna jest z większością dostępnych na rynku GPU.
Jak poinformował producent wykonawczy gry - Martial Bossard - w trakcie niedawnej internetowej prezentacji, DLSS w wersji 2.0 oraz FSR 1.0 trafią do Microsoft Flight Simulator w ramach zaplanowanej na lipiec aktualizacji.
W przyszłości produkcja otrzyma również nowszą edycję FSR - o numerze 2.0 - choć nie wiadomo, kiedy. Deweloperzy ze studia Asobo przekonują jedynie, że rozwiązanie zawita do tytułu „wkrótce”.
To nie koniec, ponieważ podczas internetowej transmisji autorzy oznajmili, że w czerwcu - w trakcie pokazu Microsoftu i Bethesdy - ujawnią „dużą niespodziankę” dla fanów pozycji. Najpewniej związana jest z nowościami dotyczącymi aktualizacji świata gry.