Skip to main content

Microsoft reklamuje perfumy Destiny

Firma nie ma pozwolenia na promowanie strzelanki od Bungie.

Brytyjski oddział firmy Microsoft przyznał, że jest odpowiedzialny za stronę internetową Destiny Fragrance, która - teoretycznie - reklamuje perfumy Destiny.

Zapach postrzelonego kosmity?

„Nowy zapach od marki Xbox” - napisano na głównej stronie.

Wszystko staje się jasne, gdy użytkownik kliknie przycisk „Dowiedz się więcej”. Okazuje się, że Microsoft znalazł niecodzienny sposób na promocję gry Destiny w towarzystwie nazwy konsoli Xbox, pomimo braku pozwolenia od Activision.

„Destiny to tak naprawdę nowa, epicka strzelanka, dostępna na Xboksie. Nie mamy jednak pozwolenia na reklamowanie tego tytułu. Nie robimy więc tego” - napisali przedstawiciele firmy.

Strona odsyła do wybranych sklepów w Wielkiej Brytanii, w których można zakupić konsolę Xbox One z Destiny w zestawie.

Activision podpisało umowę z Sony - to dlatego wielu promocyjnym materiałom towarzyszy także reklama PlayStation 4, a przedstawiciele studia Bungie występowali kilka razy na konferencjach prasowych japońskiej firmy.

Destiny - nowa sieciowa strzelanka od twórców Halo - debiutuje 9 września na X360, Xbox One, PS3 i PS4.

Zobacz także