Microsoft zasypuje ludzi śniegiem w ramach promocji Tomb Raider
Z relacją na żywo.
Akcje promocyjne stają się coraz bardziej kreatywne, co udowadnia Microsoft w związku z europejską premierą gry Rise of the Tomb Raider.
Wydawca ciska śniegiem, deszczem i wiatrem na osiem osób, które zdecydowały się na podjęcie wyzwania i stanięcie na billboardzie gdzieś w Londynie. Jest nawet nasza rodaczka - Anya Sopicka.
Wygrywa ostatnia osobna, po 24 godzinach. Stawką jest podróż „inspirowana Tomb Raiderem”, cokolwiek to oznacza. Co jeśli więcej osób wytrzyma określony czas? Nie wiadomo.
Całość transmitowana jest na żywo w sieci, a internauci mogą głosować na warunki pogodowe, jaki zaoferuje specjalna „wyrzutnia” umieszczona przed śmiałkami.
Na oficjalnej stronie można nawet znaleźć krótkie biografie uczestników akcji. Dlatego wiemy, że Lewis trenował poprzez długie spanie i odpoczywanie. To tak samo jak my.
Rise of the Tomb Raider debiutuje w Polsce już jutro, 13 listopada. Wersja PC ukaże się wiosną przyszłego roku, a wydanie na PS4 dostępne będzie przed końcem 2016 roku.
Nudzisz się? Zobacz także: