Skip to main content

Microsoft znowu wstrzymał promocję na Game Passa, tym razem przed premierą Call of Duty

Wcześniej identyczna sytuacja poprzedziła premierę Starfield.

Microsoft zwykle zachęca do wypróbowania Game Passa bardzo korzystną promocją dla nowych użytkowników. Tak przynajmniej było do wczoraj, kiedy to promocyjna oferta zniknęła ze strony abonamentu. Można się domyślić, że ma to zapewne związek ze zbliżającą się premierą nowego Call of Duty Black Ops 6.

„Zniknięcie” popularnej promocji zauważyłt wczoraj jako pierwsze portale Charlie Intel i Dextero. Jeszcze kilka dni temu nowi użytkownicy mogli skorzystać z oferty testowania usługi Game Pass Ultimate przez dwa tygodnie, płacąc tylko jednego dolara (w Polsce za 4 złote). Obecnie na stronie abonamentu można jedynie wykupić od razu dostęp na cały miesiąc lub dłuższy okres w pełnej cenie.

Ceny te, przypomnijmy, zaczynają się w Polsce od 47,99 zł za miesięczny dostęp do usługi PC Game Pass. Wersja PC - jak nazwa wskazuje - dedykowana jest jednak użytkownikom komputerów. Posiadacze konsol będą musieli wykupić dostęp do znacznie droższego pakietu Ultimate, za co najmniej 73,99 zł miesięcznie. Jest też co prawda nieco tańsza subskrypcja Game Pass Standard, jednak nie daje dostępu do wszystkich gier w katalogu, w tym m.in. Call of Duty.

Oczywiście tak korzystna promocja wersji próbnej usługi sprawiała, że wielu użytkowników niespecjalnie się nawet kryło z tym, że regularnie zakładali nowe konta w usłudze i korzystali z popularnej promocji, aby ograć najnowsze produkcje niemalże za darmo. Wygląda więc na to, że Microsoft wycofał ofertę, aby uniknąć takiego właśnie napływu nowych-starych graczy, tworzących nowe profile, aby zagrać w Call of Duty.

Warto też zauważyć, że wcześniej podobna sytuacja ze zniknięciem „Game Passa za dolara” miała miejsce przed premierą Starfielda. Promocja oczywiście powróciła jakiś czas po premierze tytułu i aż do przedwczoraj była dostępna na stronie Microsoftu. Wygląda więc na to, że powinniśmy się przyzwyczaić do okresowego znikania oferty przed premierami głośnych gier.

Zobacz także