Miecz świetlny ze Star War Jedi: Fallen Order za mało jaskrawy? Twórcy przyznali się do błędu
I wprowadzili zmiany.
Podczas EA Play, pokazu wydawcy poprzedzającego E3, po raz pierwszy zobaczyliśmy Star War Jedi: Fallen Order w akcji. Jednym z obiektów krytyki graczy i miłośników uniwersum Gwiezdnych Wojen stał się miecz świetlny, co wymusiło na Respawn Entertainment wprowadzenie wizualnych zmian.
Internauci twierdzili, że broń bohatera jest za mało jaskrawa, a rdzeń miecza powinien być biały, a nie niebieski. Twórcy zareagowali na sugestie, o czym podczas podcastu The Game Informer Show opowiedział reżyser projektu, Stig Asmussen.
- Popełniliśmy tutaj błąd, ale już go poprawiliśmy. Otrzymaliśmy cenną krytykę i komentarze. Poprawiliśmy [światło miecza], a także zmodyfikowaliśmy nieco kształt ostrza. Różnicę widać na pierwszy rzut oka - twierdzi deweloper.
Po wypowiedzi Asmussena prowadzący podcast przeszli od razu do kolejnego tematu, więc nie wiadomo, w jaki sposób Respawn Entertainment zmieniło kształt miecza.
Warto przypomnieć, że wielbicielom marki nie spodobał się też fakt, że Jedi nie może odcinać mieczem kończyn wrogów. Ten aspekt nie zostanie jednak zmodyfikowany przez wytyczne Disneya.
Akcję gry osadzono pomiędzy wydarzeniami z trzeciego i czwartego epizodu filmowej sagi. Głównym bohaterem jest Cal Kestis - padawan Jedi, który zdołał przetrwać wydany przez Imperatora rozkaz 66 i ukrywa się przed siłami Imperium.
Premiera Star Wars Jedi: Fallen Order 15 listopada - na PC, PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: The Game Informer Show