Skip to main content

Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Czarodziejskie Noce, Mapa: Opowieść o księżniczce Ghali i czterech zalotnikach

Próbujemy zdobyć rękę księżniczki.

Głównym bohaterem tej mapy jest Hisham. Już na samym początku gry warto uczynić go zarządcą miasta, ponieważ posiada on unikalną umiejętność zwiększającą przychód Kabirów w podległym mu mieście.

Na tej mapie znajdują się obeliski wskazujące położenie Łzy Ashy. Tym razem ten potężny artefakt jest powiązany z zadaniem głównym, dlatego też opis jego zdobycia znajdziecie na tej stronie.

Na mapie występuje kilka zadań pobocznych. Tak jak zawsze ich opis jest umieszczony na samym końcu tej strony, tuż za zadaniami głównymi.

Zadanie główne: Limit czasu

Cel: Zostało dwanaście tygodni

Ponieważ Hisham musi konkurować o rękę księżniczki z innymi zalotnikami, nie masz nieograniczonej ilości czasu. Oznacza to, że musisz wykonać wszystkie zadania główne (i ewentualnie zadania poboczne) zanim minie 12 tygodni.

Zadanie główne: Cena wody

Cel: Zbierz zasoby na budowę Norii

Aby ukończyć te zadanie, musisz zebrać ogromną ilość surowców:

  • 20 000 Złota
  • 50 Drewna
  • 50 Rudy
  • 25 Smoczej Stali
  • 25 Gwiezdnego srebra

Na tym etapie gry na mapie nie ma żadnego wroga, dlatego bez większych problemów możesz zdobywać coraz to kolejne surowce i siedliska. Niezalecane jest jednak zaniedbywanie rozwoju miasta i armii na rzecz zbierania surowców.

Zadanie zostanie ukończone automatycznie, gdy zbierzesz odpowiednią ilość surowców. Jako nagrodę Hisham otrzyma 15 punktów Przeznaczenia.

Zadanie główne: Oaza Kusai

Cel: Zbuduj Norię w miejscu Oazy

Skoro zebrałeś już surowce, nadszedł czas na wybudowanie Norii. Tuż obok miasta Tiin-Hajar znajduje się dźwignia. Wejdź z nią w interakcję swoim bohaterem, a w ciągu następnej tury powstanie Noria.

Przełączenie dźwigni wymaga użycia wcześniej zebranych surowców

Cel: Usuń dwie przeszkody, żeby zmienić bieg rzeki

Na północy mapy płynie rzeka. Musisz udać się w tamtą okolicę, po czym wejść w interakcję ze skałami blokującymi przepływ wody. Po zniszczeniu dwóch skał zadanie zostanie wykonane.

Hisham w nagrodę otrzyma 5 Tytanów oraz 15 punktów Przywództwa.

Zadanie główne: Znajdź Łzę Ashy

Cel: Znajdź pierwszy obelisk

Aby poznać lokalizację Łzy Ashy, musisz odnaleźć wszystkie pięć obelisków. Pierwszy z nich znajduje się na terytorium żółtego gracza i jest chroniony przez smoki.

Cel: Znajdź drugi obelisk

Drugi obelisk znajduje się w prawym górnym rogu mapy, na terytorium zielonego gracza. Ten też jest chroniony przez grupę Złotych Smoków.

Cel: Znajdź trzeci obelisk

Trzeci obelisk znajduje się w lewym górnym rogu, na terytorium niczyim. Chroni go kilka Złotych Smoków.

Cel: Znajdź czwarty obelisk

Czwarty obelisk znajduje się na wschodzie mapy. Tak jak wszystkie poprzednie, chroniony jest przez kilka smoków.

Cel: Znajdź piąty obelisk

Ostatni obelisk znajduje się na wyżynie na zachodzie mapy. Chronią go 3 Złote Smoki.

Cel: Znajdź Łzę Ashy

Po odnalezieniu wszystkich pięciu obelisków otrzymasz mapę, na której zaznaczona jest Łza Ashy. Wskazane miejsce znajduje się w prawej górnej części mapy, przy ścieżce prowadzącej do miasta księżniczki.

Łza Ashy jest zakopana dokładnie w tym samym miejscu, co stoi ten bohater

Po ustawieniu bohatera w wyznaczonym miejscu użyj czaru podróżnego „odkrycie skarbu", aby wykopać artefakt.

Cel: Zbuduj w mieście Mistyczny Portal, używając Łzy Ashy

Po wykopaniu z ziemi Łzy Ashy wyślij bohatera do swojego miasta. Wybuduj w nim Mistyczny Portal, a zadanie zostanie wykonane. Hisham otrzyma w nagrodę po 2 punkty Magii i Ducha.

Zadanie główne: Potop

Cel: Zniszcz Norię

Hisham widząc, że od południa zbliża się ogromna armia konstruktów, wpada na szalony pomysł zniszczenia Norii, aby zalać wrogów. Udaj się do dźwigni, której wcześniej użyłeś aby wybudować Norię i wejdź z nią w interakcję.

Musisz to zrobić zanim armia konstruktów dotrze do miasta Czarodziejów i je zdobędzie. Gdy tylko konstrukty zostaną zalane, obejrzysz krótki filmik, po którym zadanie zostanie wykonane, a Hisham otrzyma 100 000 PD.

Zadanie główne: Kwiat zemsty

Cel: Weź Kwiat smutku

W wodzie, która zmyła tytanów, pozostał artefakt. Zbierz go, aby wykonać ten cel.

Cel: Udaj się do ruin na południu, używając mocy klejnotu

Udaj się na południe i wejdź w portal, z którego wychodziły konstrukty. Przeniesie on bohatera do ruin, z których został skradziony Kwiat Smutku.

Jako posiadacz Kwiatu Smutku Hisham może przejść przez niewidoczny wcześniej portal

Cel: Dostarcz Kwiat smutku na przeznaczone dla niego miejsce

Po przejściu przez portal podążaj ścieżką tak długo, aż dotrzesz do ruin. W ich środku znajdziesz wrogiego bohatera, opętanego tytana. Aby móc ukończyć mapę, musisz stawić mu czoła i pokonać go.

Po wygranej walce zadanie zostanie wykonane. Hisham otrzyma 15 punktów Przeznaczenia oraz 100 000 PD.

Zadanie poboczne: Legendarny bohater Wieczności

Cel: Poproś o pomoc legendarnego bohatera Wieczności

Otrzymasz to zadanie po wykonaniu zadania Cena wody. Na północnym zachodzie mapy znajduje się terytorium fioletowego gracza. Musisz porozmawiać z przebywającym tam bohaterem Adar-Malik.

Chociaż fioletowy gracz nie jest sojusznikiem, to bez obaw możesz wejść na jego terytorium

Bohater odmówi pomocy, jednak zadanie zostanie wykonane. Hisham w nagrodę otrzyma 50 000 PD.

Zadanie poboczne: Legendarny bohater Chimery

Cel: Poproś o pomoc legendarnego bohatera Chimery

Otrzymasz to zadanie po wykonaniu zadania głównego Oaza Kusai. Musisz odnaleźć Ajita, legendarnego bohatera, i porozmawiać z nim. Znajdziesz go w prawym dolnym rogu mapy, stojącego tuż przed zamkiem.

Chociaż Ajit znany jest ze swoich osiągnięć bitewnych, nie jest on skory do pomocy w walce

Zadanie zostanie wykonane i Hisham otrzyma 50 000 PD, chociaż także ten bohater odmówi pomocy.

Zadanie poboczne: Legendarny bohater Materii

Cel: Poproś o pomoc legendarnego bohatera Materii

Po wykonaniu zadania głównego Znajdź Łzę Ashy otrzymasz zadanie porozmawiania z zielonym graczem. Wejdź na jego terytorium, które znajduje się w prawym górnym rogu mapy, po czym porozmawiaj.

Yasir postawił księżniczce piękny posąg

Po rozmowie zadanie zostanie wykonane, chociaż tak Yasir także odmówił pomocy. W nagrodę Hisham otrzyma 50 000 PD.

Następnie: Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Czarodziejskie Noce, Mapa: Opowieść o Kwiecie Smutku

Powrót do spisu treści: Might & Magic Heroes 7 - Poradnik i opis przejścia

Zobacz także