Skip to main content

Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Czarodziejskie Noce, Mapa: Opowieść o Kwiecie Smutku

Poznajemy resztę historii Fahady.

W ostatniej mapie tej kampanii pod opiekę oddano graczowi Fahadę, bohaterkę z pierwszej misji kampanii. Bohaterka nękana wyrzutami sumienia postanawia zaprzestać mordowania orków i sprzeciwia się reszcie Czarodziejów.

Po oszczędzeniu Orków czerwony gracz zostanie sojusznikiem Fahady. Warto o tym pamiętać i w miarę możliwości wykorzystywać ich do walki z wrogami znajdującymi się na mapie.

Na mapie można otrzymać dwa zadania poboczne, których opis standardowo znajduje się na końcu strony, tuż za opisem zadań głównych. Wykonanie ich najlepiej odłożyć do czasu, aż Fahada będzie w danej okolicy przy okazji wykonywania zadania głównego.

Zadanie główne: Współczucie dla Łowcy

Cel: Pokonaj Orków

Po zejściu na dół ścieżką dotrzesz do małego oddziału Orków. Nie masz innego wyboru, tylko musisz ich pokonać. Po wygranej walce będziesz musiał stawić czoła także Aali, byłej sojuszniczce Fahady.

Aali posiada znacznie mniejszą armię, do tego nie jest tak potężnym magiem jak Fahada, dlatego powinieneś dać radę pokonać wroga bez odnoszenia żadnych strat.

Po skończonych walkach idź dalej ścieżką aż dotrzesz do Jengo. Porozmawiaj z nim, a zadanie zostanie zakończone. Fahada otrzyma w nagrodę 10 000 PD.

Zadanie główne: Zdrajca

Cel: Pokonaj Aali i zdobądź jej miasto

Otrzymasz to zadanie po tym, jak pierwszy raz pokonasz Aali. Od razu udaj się na południe i przejmij znajdujące się tam miasto. Jeżeli się pośpieszysz, przejmiesz je kiedy te będzie niechronione.

Po przejęciu Ihmarry przyszedł czas na zabicie Aali. Znajdziesz ją kręcącą się na północ od miasta. Bohaterka posiada większą armię niż poprzednio, jednak nadal powinna stanowić zagrożenia, szczególnie jeżeli wcześniej uzupełniłeś swoją armię w mieście.

Choć Aali posiada sporą armię, Fahada nie musi się jej obawiać, bo posiada potężne zaklęcia

W nagrodę za wykonanie zadania Fahada otrzyma 10 000 PD oraz artefakt Szata Sędziego.

Zadanie główne: Połączenie losów

Cel: Zabierz Kwiat Smutku ze Studni Łez

Po rozmowie z Jengo dowiesz się, że Kwiat Smutku znajduje się w Studni Łez. Zbierz armię, po czym udaj się prawy dolny róg mapy. Znajdziesz tam Studnię Łez, a w niej potężny artefakt.

Studnia łez jest chroniona przez armię konstruktów

Po zebraniu Kwiata Smutku zadanie zostanie wykonane, a Fahada otrzyma 10 000 PD oraz 5 punktów Magii. Możesz od teraz używać Kwiatu Smutku, który dodaje do księgi zaklęć potężne czary.

Zadanie główne: Zabij Quasima!

Cel: Po złożeniu mostu musisz zmierzyć się na moście z Quasimem i odebrać mu życie

Musisz zabić Quasimia, który kryje się na niedostępnej wyspie. Aby się do niego dostać, musisz najpierw złożyć most, którym dostaniesz się do czarodzieja.

Obydwie dźwignie znajdują się na zachodniej stronie mapy. Drogi w te rejony blokuje Pieczęć Shalassy. Aby ją przełamać, udaj się w prawy dolny róg mapy i pokonaj przebywające tam cyklopy. Za nimi znajduje się ołtarz, który pozwoli Fahadzie złamać tamtą pieczęć.

Pierwsza Wieża Mostu, której użycie przywoła most prowadzący na wyspę centralną, znajduje się w prawym dolnym rogu mapy, na terenach fioletowego gracza. Pokonanie nekromantów jest częścią zadania pobocznego Czarodzieje Mroku

Wieże tworzące most są widoczne na mapie od początku zadania

Druga Wieża mostu znajduje się w centralnie na północ od pierwszej, na terytorium żółtego gracza. Tak jak poprzednia jest odkryta na mapie od początku zadania, dlatego znalezienie jej nie jest problemem.

Po wejściu w interakcję z obydwoma wieżami most na wyspę centralną będzie kompletny. Powinieneś już wiedzieć, gdzie się on znajduje, ponieważ nie tylko został on odkryty na mapie, ale także musiałeś go mijać zanim trafiłeś do drugiego przełącznika.

Po dostaniu się na wyspę centralną obejrzysz krótką scenkę przerywnikową, podczas której na pomoc głównej bohaterce przybędzie Jengo, wcześniej oszczędzony ork. Otworzy on bramy miasta, w którym chowa się Quasim.

Wejdź do środka miasta i zaatakuj Quasima. Gdy pokonasz go w walce, zadanie zostanie wykonane, a Fahada otrzyma 20 000 PD i 10 punktów Magii, po czym mapa zostanie ukończona.

Zadanie poboczne: Czarodzieje Mroku

Cel: Pokonaj Lunę i zdobądź jej miasto

Zadanie to otrzymasz po dostaniu się na zachodnią połowę mapy. Musisz odnaleźć i zabić nekromantkę Lunę oraz zdobyć jej miasto. Fioletowego gracza znajdziesz w lewym dolnym rogu mapy, to właśnie na jego terenach znajduje się pierwsza wieża z zadania Zabij Quasima.

Miasto nekromantów spowija mgła

Po zabiciu Luny i zdobyciu jej miasta zadanie zostanie wykonane. Fahada w ramach nagrody otrzyma 10 000 PD oraz 10 punktów Przeznaczenia.

Zadanie poboczne: Krzyżowcy Światła

Cel: Pokonaj Melisandę i zdobądź jej miasto

Zadanie bliźniacze do poprzedniego, z tą różnicą że teraz musisz pokonać miasto krzyżowców. Ich siedziba znajduje się w lewym górnym rogu mapy, niedaleko niej krąży Melisanda.

Miasto krzyżowców znajduje się na wzgórzu

Po zabiciu wrogiego bohatera i zdobyciu jego miasta Fahada otrzyma 10 000 PD oraz 10 punktów Ducha.

Następnie: Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Znajomość grzechu, Mapa: Nieodwracalne

Powrót do spisu treści: Might & Magic Heroes 7 - Poradnik i opis przejścia

Zobacz także