Skip to main content

Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Odyseja zmierzchu, Mapa: Niebezpieczeństwo na morzu i wojnie

Kontynuujemy kampanię elfów, przechodząc drugą mapę.

Po filmiku rozpoczynającym i wczytaniu mapy statek Wysloth zostanie zaatakowany przez wrogie siły. Ponieważ nie posiadasz zbyt potężnej armii, podczas walki musisz szczególnie uważać na strzelców przeciwnika, którzy przy sprzyjających okolicznościach rozniosą armię elfów w pył.

Po wygranej walce statek zostanie zacumowany przy plaży, Wysloth i Danan zejdą na ląd. Od razu udaj się na północ i wejdź w interakcję z obeliskiem, aby otrzymać zadanie Niezbadane strony.

Zadanie główne: Blokada

Cel: Przedostań się przez blokadę przygotowaną przez Orków

Mała wyspa, na której wylądowałeś, nie jest zbytnio bogata w surowce. Na jej wschodniej części znajduje się Kryjówka Czarnego Kła, organizacji która za drobną opłatą odkryje część mapy, między innymi miasta Sylvan na wschodzie.

Po poznaniu lokalizacji miasta elfów możesz wykorzystać zdobyte surowce aby zrobić statek lub użyć statku na którym przypłynąłeś i wpłynąć w pobliski wir morski. Obydwa sposoby w szybki i łatwy sposób pozwolą na przepłynięcie przez archipelag wysp w stosunkowo krótkim czasie.

Miasta Sylwanu zawsze są budowane wokół ogromnego drzewa

Po zdobyciu zamku nie zaprzestawaj eksploracji, ponieważ jest ona głównym źródłem surowców na tej mapie. Po zebraniu wystarczająco dużej armii, od razu udaj się na południe wyspy, aby odbudować znajdujący się tam most.

Po pokonaniu strażników mostu dotrzesz na małą wysepkę, pośrodku której znajduje się siedlisko legendarnych stworzeń Sylvanu, które znacznie zwiększy siłę armii, którą dysponujesz.

Udaj się na wyspę na północ od wyspy początkowej. Znajduje się na niej kolejne miasto Sylvanu, tym razem będzie ono kontrolowane przez wrogów. Wykorzystując nowo nabyte zielone smoki powinieneś bez większych problemów poradzić sobie z wrogiem.

Po pierwszej wygranej bitwie przeciwko zwierzoludziom, którzy na tej mapie są głównymi wrogami, poznasz lokalizację wszystkich obelisków z zadania Niezbadane strony.

Aby wykonać to zadanie, musisz wykonać wszystkie pozostałe zadania główne. W nagrodę Wysloth otrzyma artefakt Rękawice Leśnego oraz po jednym punkcie mocy i magii.

Zadanie główne: Niezbadane strony

Cel: Zbierz wskazówki ze wszystkich obelisków

Zadanie rozpoczyna się automatycznie w momencie pierwszego kontaktu z obeliskiem lub po pierwszej wygranej bitwie przeciwko zwierzoludziom. Musisz odnaleźć wszystkie 5 obelisków, rozrzuconych po mapie.

Ich lokalizacja jest oznaczona na mapie po rozpoczęciu śledzenia na mapie, dlatego głównym problemem jest dotarcie do każdego z nich. Na mapie znajduje się kilka zamków zwierzoludzi, którzy dysponują sporymi siłami i nie stronią od walki.

Każdy z obelisków jest chroniony przez silny oddział, dlatego walka jest nieunikniona

Po odwiedzeniu pięciu obelisków w dowolnej kolejności zadanie zostanie wykonane. W nagrodę Wysloth otrzyma dwa artefakty, Sekstans Elfów Morskich oraz Pierścień Żywiołów. Dodatkowo poznasz lokalizację tajemniczego wiru oraz otrzymasz zadanie W wir.

Zadanie główne: W wir

Cel: Wpłyń w wir

Zadanie to rozpoczyna się w momencie poznania lokalizacji wiru, wskazanego na pięciu obeliskach. Wir znajduje się w prawym górnym rogu mapy, pomiędzy dwoma wyspami.

Tajemniczy wir nie różni się od innych wirów niczym, poza miejscem, w które przenosi

Po dotarciu do wiru zadanie zostanie wykonane. Wysloth otrzyma po jednym punkcie przywództwa i przeznaczenia, a mapa zostanie ukończona.

Następnie: Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Odyseja zmierzchu, Mapa: Sen jak śmierć nieprzespany.

Powrót do spisu treści: Might & Magic Heroes 7 - Poradnik i opis przejścia

Zobacz także