Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Odyseja zmierzchu, Mapa: Portale ulotnych snów
Kontynuujemy kampanię leśnych elfów, przechodząc ostatnią mapę.
Tym razem od początku rozgrywki będziesz dysponował trzema bohaterami tej kampanii. Co ważne, na początku nie będziesz posiadać żadnego miasta, dlatego podczas walk warto zadbać o jak najmniejsze straty.
Na mapie są zlecane dwa zadania dodatkowe. Opis ich przejścia znajduje się pod opisem wszystkich zadań głównych na tej mapie.
Zadanie główne: Groźba Wyspy Smoczej Mgły
Cel: Dostań się do Letniej Kuźni Żywiołów na północy
Na wykonanie tego zadania masz 12 tygodni. Kuźnia Żywiołów, do której masz dotrzeć, znajduje się na północy mapy, która po brzegi wypełniona jest wrogimi oddziałami.
Podążaj w stronę punktu oznaczonego na mapie. Gdy tylko kuźnia znajdzie się w zasięgu zwiadu, zadanie zostanie wykonane. Wysloth w nagrodę otrzyma 20 000 PD, 5 punktów przeznaczenia oraz artefakt Płaszcz Leśnego.
Zadanie główne: Deprawator
Cel: Pokonaj przywódcę Czarodziejów w Kuźni Żywiołów
Musisz pokonać czarodzieja, który wykorzystuje Kuźnię Żywiołów. Nietrudno go znaleźć, ponieważ blokuje on drogę do kuźni, którą dopiero co odkryłeś.
Zaatakuj Sabirę całą armią jaką posiadasz. Jest ona w pełni rozwiniętym bohaterem, do tego dysponuje bardzo dużą armią, dlatego przed atakiem na nią zalecane jest wykonanie wszystkich zadań pobocznych.
W nagrodę za wykonanie zadania Wysloth otrzyma 50 000 PD oraz po 10 punktów magii i ducha.
Zadanie główne: Wybierz swoje przeznaczenie
Ostatnia misja w tej kampanii to wybór. Musisz poprowadzić Wyslotha w stronę Danan albo w stronę statku jego ojca. To od Ciebie zależy, jak zakończy się ta historia.
Cel: Idź na statek i ponownie dołącz do morskich elfów
Jeżeli uważasz, że Wysloth powinien wrócić do ojca i zostać bohaterem, udaj się w lewy dolny róg ekranu i wejdź na zacumowany tam statek. Wysloth zostanie bohaterem, chociaż już nigdy nie spotka Danan.
Cel: Wejdź do Kuźni Żywiołów, żeby razem z Danan odprawić rytuał
Jeżeli uważasz, ze Wysloth powinien zostać z Danan, udaj się do Kuźni Żywiołów, którą dopiero co oswobodziłeś z rąk czarodziejów. Wysloth i Danan zostaną już na zawsze razem, jednak elf morski nigdy nie zostanie sławny jako bohater.
Niezależnie od dokonanego wyboru, Wysloth otrzyma 50 000 PD, a kampania zostanie zakończona.
Zadanie dodatkowe: Plugawcy
Zadanie to rozpocznie się automatycznie po zejściu dowolnym bohaterem w głąb lądu.
Cel: Pokonaj armie czarodziejów
Armia czarodziejów znajduje się w lewym górnym rogu mapy. Aby ukończyć ten cel, musisz zdobyć zamek czarodziejów Isaar i pokonać bohatera Azhaara.
Cel: Pokonaj armie Orków i Zwierzoludzi
Wejście na tereny zajęte przez zniewolonych zwierzoludzi znajduje się w prawym dolnym rogu mapy. Aby ostatecznie po konać armię zwierzoludzi, musisz pokonać przebywającego tam bohatera, zniszczyć fort oraz przejąć miasto.
Po wykonaniu obydwu celów w nagrodę za wykonanie zadania Wysloth otrzyma 20 000 PD, 5 punktów przywództwa oraz 5 punktów mocy.
Zadanie dodatkowe: Wbrew ich woli
Cel: Pokonaj strażników, żeby przełamać magiczne zaklęcie które więzi jeńców
Przy pierwszym spotkaniu z oddziałem zwierzoludzi Wysloth dojdzie do wniosku, że są oni kontrolowani przez potężnego czarodzieja. Aby mu przeszkodzić, musisz odnaleźć i pokonać strażników.
Udaj się na zachód od miasta Gathalrath, a następnie podążaj ścieżką na północ. Dotrzesz do miasta Isaar, przy którym kręci się Azhaar, bohater na 27 poziomie. W okolicy znajduje się neutralny oddział złożony z Simurghów, który jest celem zadania.
Po pokonaniu wroga zadanie zostanie wykonane. W nagrodę Wysloth otrzyma 10 000 PD oraz 10 punktów obrony.
Następnie: Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Temat przyszłych wspomnień, Mapa: Łzy świata.
Powrót do spisu treści: Might & Magic Heroes 7 - Poradnik i opis przejścia