Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Znajomość grzechu, Mapa: Myśli i zamiary
Wyruszamy uwolnić duszę nekromanty Veina.
Po wydarzeniach z pierwszej mapy tej kampanii czarodzieje uwięzili duszę nekromanty Veina w jego własnej czaszce, aby go upokorzyć i skazać na wieczne cierpienie. Nekromanci wyruszają mu na pomoc, jednocześnie chcąc się zemścić za doznane krzywdy.
Bohaterem tej mapy jest Adar-Malik, znany z drugiej mapy tej kampanii. Posiada on wcześniej uzyskany poziom oraz zaklęcia, jednak wszystkie artefakty jakie posiadał zostały mu zabrane.
Od początku dysponujesz słabo rozwiniętym miastem. Zanim przystąpisz do wykonywania zadań głównych, będziesz musiał zebrać sporej wielkości armię, aby pokonać Simurgha broniącego wejścia na tereny czarodziejów.
Nie musisz inwestować w rozwój bohatera, ponieważ więcej razy w tej kampanii się on już nie pokaże. Zanim wykonasz pierwsze zadanie główne wykonaj wszystkie aktywności poboczne, ponieważ później nie będziesz miał na to ani czasu ani środków.
Na mapie znajduje się siedem obelisków wskazujących położenie Łzy Ashy, potężnego artefaktu pozwalającego maksymalnie rozbudować jedno miasto.
Zadanie główne: Czaszka Smutków
Cel: Zdobądź Jar-Jamasht
Musisz zdobyć miasto czarodziejów Jar-Jamasht. Znajduje się ono w lewym górnym rogu mapy, a więc na jej przeciwnym końcu niż się znajdujesz. Zanim tam dotrzesz, będziesz musiał najpierw zająć się wrogami po drodze.
W pobliżu znajdują się aż dwa wrogie miasta. Pierwsze z nich znajduje się na zachodzie od miasta nekromantów, a drugie na północy. Są to tereny bardzo urodzajne i bogate w surowce, a więc zdobycie ich ma podłoże strategiczne.
Aby dostać się na północną część mapy musisz najpierw przejść przez garnizon na zachodzie. Jest on bardzo dobrze chroniony, dlatego do walki musisz się należycie przygotować.
Po przejściu przez garnizon warto najpierw zająć się żółtym i zielonym przeciwnikiem. Posiadają oni dwa kolejne miasta, po jednym na wschodzie i na zachodzie. Niszcząc go zapewnisz sobie łatwy sposób na odwrót w późniejszym etapie gry.
Jest to ostatni moment na wykonanie aktywności pobocznych związanych z tą mapą. Jeżeli chcesz zdobyć Łzę Ashy, zrób to teraz, gdy wszyscy oprócz jednego wroga są pokonani.
Przed atakiem na Jar-Jamasht musisz wyposażyć się w bardzo dużą armię. Chociaż z początku wróg nie posiadał dużej armii, to gdy byłeś zajęty walką z innymi czarodziejami wróg nie próżnował i rozwijał swoją armię.
Po wygranej walce zadanie zostanie ukończone, a Adar-Malik otrzyma Czaszkę Veina.
Zadanie główne: Ucieczka
Cel: Dotrzyj do kanionu Yagut
Pomimo tego, że zdobyłeś miasto, Zenda postanawia je zniszczyć wraz ze wszystkimi mieszkańcami. Przerażony obłędem, w jaki popadła jego przywódczyni, Adar-Malik sprzeciwia się jej.
Nekromanta w jednej chwili traci wszystkie miasta na rzecz Zendu, a sam musi się ratować ucieczką. Ponieważ straciłeś też całą swoją armię oraz wszystkie surowce, nie masz innego wyboru jak unikać walki.
Na mapie będzie krążyło kilka Ponurych Żniwiaży chcących zabić Adar-Malika. Staraj się unikać ich za wszelką cenę, ponieważ najmniejsze spotkanie z nimi skończy się natychmiastową śmiercią bohatera.
Podążaj na południe. Przejdź przez przejście, które zostało otworzone, gdy Zenda zniszczyła miasto. Miń zielony portal, jaki spotkasz po drodze i dalej podążaj na południe. Tam Adar-Malik spotka się z wrogim bohaterem, po czym mapa zostanie ukończona.
Następnie: Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Znajomość grzechu, Mapa: Ostatnie kilka kroków
Powrót do spisu treści: Might & Magic Heroes 7 - Poradnik i opis przejścia