Skip to main content

Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Znajomość grzechu, Mapa: Ostatnie kilka kroków

Stawiamy czoła dawnym wrogom nekromantów.

Głównymi bohaterkami tej mapy są Zenda i Charma. Obydwie z poprzednich map przeniosły poziom oraz posiadane zaklęcia oraz niektóre artefakty. Na mapie występuje też Ludmiła, jednak jest ona uznana za wroga.

Na mapie można wykonać jedno zadanie poboczne. Standardowo jego opis znajduje się na dole strony, zaraz za opisem zadań głównych.

Zadanie główne: Żniwa dusz

Cel: Zabijaj stwory wroga lub trać własne, aby nakarmić Studnię Dusz

To zadanie wykonasz przy okazji każdej walki. Za każdym razem, gdy jakaś jednostka zginie, jej dusza powędruje do Studni Dusz. Łącznie podczas bitwy musi zginąć 4 000 jednostek, aby nakarmić studnię.

Po wykonaniu zadania aktywny bohater otrzyma 1 000 PD.

Zadanie główne: Powiększ Studnię Dusz

Cel: Odwiedź pierwsze Miejsce Mocy

Na mapie znajduje się siedem Miejsc Mocy. Aktywacja każdego z nich umożliwi przeprowadzenie Rytuału Dusz przez Zendę. Pierwsze Miejsce Mocy znajduje się dokładnie na południe od miasta nekromantów.

Cel: Odwiedź drugie Miejsce Mocy

Drugie miejsce mocy znajduje się bezpośrednio na zachód od miasta nekromantów.

Cel: Odwiedź trzecie Miejsce Mocy

Trzecie miejsce mocy znajduje się przy ścieżce na północ od miasta nekromantów.

Cel: Odwiedź czwarte Miejsce Mocy

Czwarte Miejsce Mocy znajduje się na północ od miasta, na terenie zajętym przez Święte Imperium.

Cel: Odwiedź piąte Miejsce Mocy

Piąte Miejsce Mocy znajduje się na terytorium Akademii, w prawej dolnej ćwiartce mapy.

Cel: Odwiedź szóste Miejsce Mocy

Szóste Miejsce Mocy znajduje się na północ od Samaarih, miasta Akademii.

Cel: Odwiedź siódme Miejsce Mocy

Siódme Miejsce Mocy znajduje się na terytorium fioletowego gracza, tuż za miastem należącym do Ludmiły.

Cel: Odwiedź ósme Miejsce Mocy

Ostatnie Miejsce Mocy znajduje się w głębi terytorium Świętego Imperium, na południe od ich fortu w prawym górnym rogu mapy.

Po odwiedzeniu wszystkich Miejsc Mocy zadanie zostanie wykonane, a aktywny bohater otrzyma 113 Wampirzych Lordów, Księgę Ostatniego Namaszczenia, Klepsydrę Porządku, Płaszcz Lisza oraz Pierścień Nieskruszonego.

Zadanie główne: Broń ostateczna

Cel: Zanieś Kostur Drzewa Śmierci do Studni Dusz

Zadanie to otrzymasz, gdy wypełnisz pozostałe zadania główne i w ten sposób napełnisz Studnię Dusz.

Pełna Studnia Dusz uśmierciła okoliczną ziemię

Wróć do stolicy nekromantów. Wyślij Zendę, aby weszła w interakcję ze Studnią Dusz, która znajduje się pod miastem, a zadanie zostanie wykonane. Zenda otrzyma 1 000 PD, po czym kampania zostanie ukończona.

Zadanie główne: Zemsta

Cel: Wyślij Charnę, aby aresztowała Ludmiłę

Ludmiła po tym, jak się zdezerterowała, osiadła na wschód od stolicy nekromantów. Wyślij do niej Charnę i zaatakuj ją. Po wygranej walce zadanie zostanie ukończone, a Charna otrzyma 1 000 PD.

Następnie: Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Nowa opowieść, Mapa: Niebywała zuchwałość

Powrót do spisu treści: Might & Magic Heroes 7 - Poradnik i opis przejścia

Zobacz także