Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Znajomość grzechu, Mapa: Świat, który wymyka się rozsądkowi
Budujemy nowy dom dla nekromantów.
Główną bohaterką drugiej misji tej kampanii jest Zenda, początkująca nekromantka. Jej umiejętność specjalna sprawia, że po zabiciu dowolnego wrogiego oddziału wszyscy sojusznicy otrzymują dodatkowy Atak na okres 3 tur.
Chociaż od początku rozgrywki dysponujesz miastem nekromantów, to aby było funkcjonalne musisz je najpierw rozbudować. Sprawę komplikuje fakt, że nie posiadasz żadnych surowców czy kopalń, a okolica nie jest zbyt urodzajna.
Warunkiem do ukończenia tej mapy jest wykonanie wszystkich zadań głównych. Podczas przechodzenia tej mapy można wykonać dwa zadania poboczne, standardowo opisane pod koniec strony.
Zadanie główne: Wątpliwości Zendy
Cel: Dotrzyj do świątyni Namtaru
Świątynia Namtaru znajduje się w podziemiach. Idąc od miasta, udaj się w na północny wschód i podążaj tą ścieżką aż zejdziesz na sam dół. Znajdziesz tam wrota do podziemi, po których użyciu, cel zostanie wykonany.
Cel: Zdobądź fiolkę jadu
W świątyni znajduje się fiolka jadu, jednak przebywające tam pająki zabierają go gdy tylko się zbliżysz. Aby je przechytrzyć, musisz najpierw wejść w interakcję z trzema Obeliskami Pajęczej Bogini, jakie znajdują się w świątyni
Po odcięciu pająkowi drogi ucieczki możesz wejść z nim w interakcję. Oddział pająków dołączy się do Zendy, a zadanie zostanie wykonane. Nekromantka otrzyma 3 000 PD, 3 punkty Przeznaczenia oraz potężny artefakt Buty Żywego Trupa.
Zadanie główne: Miasto Umarłych
Cel: Zbuduj Kapitol w Nar-Heresh
Jest to jedno z najłatwiejszych zadań w całej kampanii. Aby je wykonać, musisz wybudować Kapitol w s swoim mieście. Gdy rozbudujesz je do 15 poziomu i będziesz posiadać już ratusz, będziesz mógł wybudować Kapitol.
W nagrodę za wykonanie zadania aktywny bohater otrzyma 1 000 PD, artefakt Ornat Nekromanty oraz 13 Wampirzych Lordów.
Zadanie główne: Uchodźcy
Cel: Zbierz wszystkie grupy uchodźców rozsiane po mapie
Na mapie znajduje się 6 oddziałów uchodźców z zamku nekromantów. Jeżeli do nich dotrzesz, to z wielką chęcią przyłączą się do jednego z bohaterów. Podczas przeczesywania mapy wypatruj oddziałów pochodzących z miast nekromantów.
Uchodźców można odróżnić od innych oddziałów po najechaniu na nie myszą. Kursor zmieni się na dłoń symbolizującą podnoszenie czegoś zamiast na miecz, oraz nad oddziałem wyświetli się nazwa „Uchodźcy".
W nagrodę za wykonanie zadania aktywny bohater otrzyma 3500 PD, 120 Szkieletów Hoplitów oraz Amulet Nekromancji.
Zadanie główne: Odbudowa sieci
Cel: Kontroluj wszystkie kopalnie
Na mapie znajduje się łącznie 17 kopalni. Musisz je wszystkie przejąć, aby wykonać to zadanie. Nie jest to trudne zadanie, szczególnie że po wykonaniu zadania pobocznego Pokonaj buntowników na mapie nie ma już żadnego wroga.
Pamiętaj, że jeżeli jakaś kopalnia znajduje się na terytorium kontrolowanym przez fort lub miasto, to musisz je najpierw zdobyć, zanim przejmiesz kopalnię. W innym wypadku będziesz mógł ją tylko złupić.
Jeżeli dodasz do zadanie do śledzonych, na mapie zostaną oznaczone wszystkie kopalnie których jeszcze nie posiadasz. Po przejęciu ostatniej z kopalni zadanie zostanie wykonane, a aktywny bohater otrzyma 4500 PD oraz po jednym punkcie Przywództwa i Ducha.
Zadanie poboczne: Pokonaj buntowników
Cel: Pokonaj obu zbuntowanych władców
Na mapie znajduje się jeszcze dwóch innych graczy. Każdy z nich posiada po jednym mieście nekromantów, dlatego pokonanie ich nie powinno stanowić większego problemu. Pierwszego wroga znajdziesz w prawym dolnym rogu mapy.
Po pokonaniu pierwszego wroga udaj się ścieżką na północ, a dotrzesz do terenów gracza czerwonego. Zdobądź jego miasto i pokonaj bohaterów, a zadanie zostanie wykonane. Aktywny bohater otrzyma 4 000 PD, 2 punkty Przywództwa oraz 1 punkt przeznaczenia.
Zadanie poboczne: Dar Ashy
Cel: Znajdź pierwszy obelisk
Pierwszy z obelisków wskazujących położenie Łzy Ashy znajduje się na terytorium fioletowego gracza, w prawym dolnym rogu.
Cel: Znajdź drugi obelisk
Drugi obelisk znajduje się na terytorium czerwonego gracza, na północ od jego miasta.
Cel: Znajdź trzeci obelisk
Ostatni z obelisków znajduje się w lewej dolnej ćwiartce mapy, na północ fortu Obóz grasantów.
Po odwiedzeniu wszystkich trzech obelisków otrzymasz mapę z zaznaczonym skarbem. Aktywny bohater w nagrodę za wykonanie zadania otrzyma 2500 PD.
Następnie: Might & Magic Heroes 7 - Kampania: Znajomość grzechu, Mapa: Waga tajemnicy
Powrót do spisu treści: Might & Magic Heroes 7 - Poradnik i opis przejścia