Minuta z efektami graficznymi gry Inside od twórców Limbo
Zaawansowane renderowanie.
Marcowa konferencja GDC była dla studia Playdead okazją na zaprezentowanie swojej nowej platformówki - Inside - oraz wzbogacających grę efektów graficznych.
Materiał wideo o wiele mówiącym tytule „wysoka jakość, niska złożoność” pozwala rzucić okiem na zastosowane techniki renderowania, takie jak dithering (w uproszeniu - wygładzanie cieni).
Do tego standardowy dym i ogień, świetlne flary z reflektorów samochodu czy latarki, animacje worteksowe deszczu, oświetlenie wolumetryczne, poświata HDR czy fizyka wody.
Inside to najnowszy projekt studia Playdead z Kopenhagi, odpowiedzialnego w przeszłości za cenione Limbo, z którego - jak widać - pożyczono ogólny, mroczny klimat przygody.
Gracze wcielą się w młodego chłopaka, walczącego ze złymi siłami, starającymi się przejąć władzę nad światem poprzez eksperymenty na ludzkich ciałach.
Jedyna potwierdzona obecnie platforma docelowa to Xbox One.