Skip to main content

Mirror's Edge Catalyst - Misja: Pułapka na muchy

Jak uratować Ikara i zmierzyć się z licznym ugrupowaniem żołnierz KrugerSec.

Misję aktywujesz przy jednym z żurawi. Okazuje się, że przepadł nasz nie do końca ulubiony kolega, Ikar. Musisz udać się na szczyt żurawia, gdzie z jego końca zeskocz na wielki materac pod sobą. Co prawda Faith zacznie machać kończynami i dyszeć, jak przed runięciem w typową przepaść, ale nic ci się nie stanie.

Do odważnych świat należy

Teraz przejdź nieco dalej, aby zauważyć Ikara uwięzionego w pomieszczeniu z siatką, która jest podłączona do wysokiego napięcia, uniemożliwiając w ten sposób możliwość wyjścia. Teraz musisz iść wzdłuż skrzących się na niebiesko kabli, aby dotrzeć do wyłącznika. Trasa nie będzie zbytnio skomplikowana, nie musisz nazbyt oddalać się od przewodów.

Dotarcie do wyłącznika wysokiego napięcia

Od czasu do czasu skorzystasz z nieco bardziej skomplikowanych ruchów, jak choćby przebiegnięcie po ścianie na dość dużej wysokości. Kiedy dotrzesz do pozornie ślepej uliczki z żółtym pionowym pasem na ścianie, po prostu skocz w jego kierunku. Znajduje się tam rura, na którą bez problemu się zaczepisz i zjedziesz po niej na dół.

Zjedź po kolejnej rurze, skąd szybko dostaniesz się do pomieszczenia kontrolnego. Przebiegnij na jego koniec, gdzie odnajdziesz klatkę schodową. Udaj się w dół, a następnie kontynuuj przebieżkę na zewnątrz, po wąskim przejściu wzdłuż przewodów. Na jego końcu wskocz na rurę, skąd trafisz do kolejnego blokowiska. Na szczęście, od tego momentu aktywny będzie już wzrok sprintera, który może pokazać ci dokładną trasę.

Powrót do kryjówki

Kontynuuj więc swoją podróż do pomieszczenia elektrycznego, gdzie przeskakując nad siatką dostaniesz się do głównego wyłącznika, na którym wykonaj interakcję. Teraz musisz wrócić na dach, ale na szczęście nie musisz powtarzać swojej trasy. Wystarczy, że po prostu skorzystasz z windy, a raczej jej szybu. Dopiero po krótkiej wspinaczce dostaniesz się do jej środka.

W międzyczasie połączysz się z Noah, ale podejrzane zakłócenia uniemożliwią ci dialog z mężczyzną. Coś złego wisi w powietrzu i przekonasz się o tym bardzo szybko, bo zaraz po wyjściu na zewnątrz i podczas powrotu do kryjówki. Nad głową będzie latać sporo helikopterów, ale póki co nie będziesz śledzony.

Po dotarciu do kryjówki okaże się, że jest zupełnie zniszczona. Wykonaj interakcję na otwartym elemencie ramy okiennej, aby uruchomić przerywnik filmowy.

Walka z KrugerSec

Najtrudniejsza część tego zadania jest właśnie przed tobą. Czeka cię sporo walki, ale jeśli zastosujesz się do naszych porad, bez najmniejszego problemu powinieneś podołać, największemu jak do tej pory, wyzwaniu.

W przypadku ryzyka pokonania, po prostu zacznij biegać wokół areny

Na początek musisz pokonać dwóch słabszych nieprzyjaciół, a także jednego uzbrojonego w broń palną. Teraz bardzo ważna uwaga - w każdej fali zaczynaj od zneutralizowania przeciwników z bronią, gdyż mogą cię skrzywdzić z większego dystansu, podczas biegania wokół areny.

Jeśli tacy wrogowie nie będą już stanowić zagrożenia, a tobie skurczy się ilość energii, po prostu zaczynaj biegać i utrzymywać się ciągle w ruchu. Naładujesz tym samym swoją tarczę ochronną i będziesz mniej wrażliwy na potencjalne ataki. Pamiętaj także o atakach parkour z góry, które są niesamowicie skuteczne.

Na arenie znajduje się wiele podwyższeń, z których możesz taki napad wykonać. Pamiętaj jednak, że strażnicy cały czas będą próbować cię gonić, więc zeskakiwanie na nich musisz wyczuć idealnie. W pewnym momencie pojawią się także żołnierze z kinetycznymi miotaczami, których spotkałeś już wcześniej. Wykonuj od nich uniki na boki oraz do tyłu i pod względem ataków traktuj ich dokładnie tak samo, jak poprzednich nieprzyjaciół.

Walka z Wartownikiem - Łowcą

Po pokonaniu kilku fal wrogów, na arenę zostanie dostarczony najtrudniejszy przeciwnik występujący w grze. Nie posiada on żadnej broni palnej, ale jest niesamowicie niebezpieczny w zwarciu. Kluczem do sukcesu będzie bieganie wokół areny i ładowanie w ten sposób osłony.

Po takim manewrze doskakuj do przeciwnika na chwilę, w której wyprowadzisz maksymalnie dwa główne ciosy. Czasami nawet tyle okaże się zbyt długim manewrem i będziesz musiał błyskawicznie wykonać bojowe przesunięcie w bok, aby uniknąć niebezpiecznego ataku. Znowu wykonaj kilka rund po arenie.

Ciosy Łowcy zwalają z nóg. Dosłownie.

Pamiętaj także, że przeciwnik będzie niebyt wrażliwy na ataki parkour, oprócz zeskoczenia na niego z dużej wysokości. Jako że jednak będzie pozostawał w ciągłym biegu, jest to szalenie trudne do wykonania i ryzykowne w przypadku nie trafienia. Wówczas błyskawicznie cię zaatakuje, powalając cię na ziemię.

Gdy osłabisz już go dostateczną ilością ataków uderzeniowych, jego kask pęknie i będziesz mógł go wykończyć. Teraz czeka cię tylko krótki filmik przerywnikowy i ucieczka od K-Sec, które podniosło maksymalny alarm. Po prostu biegnij za wskazaniami wzroku sprintera, aż dotrzesz do kryjówki.


Następnie: Mirror's Edge Catalyst - Misja: Azyl, Wtargnięcie

Powrót do spisu treści: Mirror's Edge Catalyst - Poradnik, Solucja

Zobacz także