Mirror's Edge Catalyst - Misja: Z powrotem w grze
Jak zdobyć tajne dane i uciec z pierwszych poważniejszych tarapatów.
W misji Z powrotem w grze zobaczysz na początku przerywnik filmowy, w którym Noah i Ikar grają w grę planszową. Okazuje się, że czeka cię pierwsze poważne zlecenie, polegające na zyskaniu pewnych danych z laboratoriów Elizjum. Po animacji udaj się do znacznika, gdzie rozpocznie się właściwa część zadania.
Na początku podążaj przed siebie, aby znaleźć pozostawione otwarte okno. Znajduje się ono w ścianie przy charakterystycznej kratownicy. Wskocz tam, a następnie idź dalej wzdłuż żaluzji. Po wejściu do właściwego budynku musisz znaleźć departament rolnictwa. Przeskocz na drugą stronę poziomu, po czym wykonaj koło, aby dostać się do małego pomieszczenia z podświetloną na zielono ścianą.
Tam skręć na prawo i biegnąć po ścianie z lewej strony dostań się na wyższe piętro. Dotrzesz niebawem do kolejnego zielonego pomieszczenia, z dziwnymi białymi ozdobami na ścianie. Spójrz na poniższy obrazek, gdyż to właśnie po nich musisz wdrapać się nieco wyżej.
Stamtąd wskocz na lewo do małego pomieszczenia, skąd ponownie będziesz musiał wdrapywać się po elementach wykończenia, tym razem zielonych. Wejdź jak najwyżej i skręć w prawo, skąd przyczepisz się do rury. Za jej pomocą przejdź na drugą stronę budynku, ignorując przy okazji pojawiających się strażników.
Podróż do szybu windy i wędrówki tunelami wentylacyjnymi
Idź dalej, aż dotrzesz do drzwi windy. Wykonaj tam interakcję, po czym przeskakuj między ścianami szybu po kratownicach. Wespnij się jak najwyżej, a następnie pozwól wjechać windzie wyżej, gdzie znajdziesz otwarty szyb wentylacyjny. Wskocz do niego, po czym przejdź do jego końca, skąd wydostaniesz się w innym miejscu. Przeskocz skrzynię naprzeciwko i bujaj się pomiędzy drążkami nieco wyżej.
Wskocz na jakby zawieszony w przestrzeni biurowy box, skąd podążaj dalej schodami w górę. Już niebawem dotrzesz do czerwonych drzwi, za którymi raz jeszcze musisz wdrapać się do szybu wentylacyjnego. Na jego końcu znajdziesz charakterystyczne pomieszczenie, w którym na środku jest dziwna instalacja. Wskocz nad nią, na zawieszone szkło, skąd dotrzesz na jeszcze wyższy poziom.
Na powyższym obrazku zwróć uwagę na okna w szerokich, białych ramach. To właśnie po nich musisz dostać się na wyższe piętro po drugiej stronie obszaru. Następnie podążaj schodami jeszcze wyżej, a potem po zielonych ramach okien. Następnie zbiegnij klatką schodową, aby w końcu dotrzeć do właściwego pomieszczenia. Podejdź do stołu i wykonaj interakcję.
Śledzenie tajemniczego przeciwnika
Okazuje się, że na danych zależało nie tylko tobie. Biegnij za nieprzyjacielem jego śladem, a także wspinaj się po zielonych ozdobnikach ścian. Podróż ponownie skończysz w szybie wentylacyjnym. Tam wyważ czerwone drzwi i skieruj się do charakterystycznego, podświetlonego na zielono korytarza. Za automatycznymi drzwiami znajdziesz tajemniczego jegomościa, a gra wyświetli przerywnik.
Ucieczka od ochrony budynku
Gdy tajemniczy Kruger zauważy twoją obecność, zostaną wezwane posiłki i wszyscy strażnicy w budynku zostaną wezwani do działania. Na początku biegnij przed siebie w kierunku zielonego korytarza, aby po chwili natknąć się na pierwszego Ochroniarza, który dysponuje atakiem z dystansu. Mówiąc krótko - będzie do ciebie strzelał z broni palnej.
Pozostawaj w ciągłym ruchu, aby mieć naładowany pasek koncentracji, który uchroni cię w dużej mierze od strzałów. Nad przeciwnikami dobrze jest wyskakiwać do góry i atakując ich z tej pozycji lub, w miarę możliwości, po prostu ich omijać. Na tym etapie zadania ważniejsza jest ucieczka niż walka.
Omiń pierwszych przeciwników, przeskocz przez skrzynię na twojej drodze, aby wypaść przez szybę. Biegnij dalej za wskaźnikiem, przebij się przez kolejne szkło i cały czas kieruj się do wielkiej, przeszklonej ściany z tyrolką na zewnątrz prowadzącą na sąsiedni budynek. To jednak nie koniec ucieczki. Teraz musisz ewakuować się z pola widzenia śmigłowca.
Biegnij zatem przed siebie i zeskocz na wielką poduchę żółtego koloru, cały czas podążając za znacznikiem kryjówki. W swojej bazie porozmawiaj z Noah, aby pchnąć misję do końca. Po scence przerywnikowej podejdź do wielkiego śmigła i użyj nowej zabawki, aby zatrzymać mechanizm. Teraz przejdź na drugą stroną, po czym podążaj przed siebie, aż wyjdziesz na zewnątrz, skąd możesz wędrować do następnej misji.
Następnie: Mirror's Edge Catalyst - Misja: Intrygantka, Nadzwyczajna zręczność
Powrót do spisu treści: Mirror's Edge Catalyst - Poradnik, Solucja