Mod do Fallout 4 dodaje do gry nowe profity oraz cechy
System w stylu New Vegas.
Cirosan - twórca modyfikacji wprowadzającej pełne dialogi do Fallout 4 - opublikował kolejnego moda do gry Bethesdy. Pozwala on dodać nowe profity oraz cechy.
Cechy (ang. traits) nie są obecne w oryginalnej wersji, podobnie jak to miało miejsce w Fallout 3. Zaimplementowali je jednak deweloperzy ze studia Obsidian w Fallout: New Vegas.
Od profitów (ang. perks) cechy odróżnia fakt, że mają też negatywny - a nie wyłącznie pozytywny - wpływ na bohatera. Przykładem może być cecha, która oferuje dodatkowe punkty do statystyk, ale zmniejsza tempo zdobywania doświadczenia.
W związku z pewnymi ograniczeniami i podstawowym systemem zaprojektowanym przez Bethesdę, nowe profity i cechy należy zdobyć można przy dowolnym stanowisku chemicznym.
Modyfikację pobierzecie z serwisu NexusMods, gdzie znajdziecie też pełną listę wprowadzanych nowości.