Mod do Wiedźmina 3 pozwala zwiedzić wnętrze Diablego Dołu
Walka z klonem Geralta i nie tylko.
Jeden z fanów przygotował modyfikację do Wiedźmina 3, która pozwala graczom zwiedzić jaskinie umieszczone wewnątrz Diablego Dołu.
Wszyscy zainteresowani mogą pobrać najnowszą wersję moda za darmo za pośrednictwem serwisu Nexus Mod. Do uruchomienia wymagane jest posiadanie gry w edycji 1.31.
Diabli Dół (w angielskiej wersji językowej znany jako Devil's Pit) to umiejscowiona w Velen lokacja, która w jednym z zadań w podstawowym wydaniu produkcji służyła za kryjówkę bandytów. Docelowo nie można było jednak zwiedzić znajdujących się w kopalni jaskiń.
Sprytni gracze mogli jednak uzyskać dostęp do podziemnych korytarzy korzystając z konsoli poleceń. Problem w tym, że nie skrywały zbyt wielu atrakcji i sprawiały wrażenie nieukończonych.
Modyfikacja przygotowana przez fana o pseudonimie SkacikPL (twórcę trybu z widokiem FPP) znacząco rozbudowuje wspomniany obszar. Eksplorując wnętrze kopalni, natkniemy się między innymi na nowe postaci, w tym alchemika Thaddeusa i najemniczkę Victorię. Ostatnia jest szczególnie interesująca, ponieważ może towarzyszyć Geraltowi w podróży.
Są też Saskia i Iorwerh z Wiedźmina 2. W obecnej wersji moda nie można jednak wchodzić z nimi w żadne interakcje, choć niewykluczone, że sytuacja ulegnie zmianie w kolejnych wydaniach projektu.
Ciekawostką jest możliwość zmierzenia się z klonem Białego Wilka. Kopia pojawia się po użyciu odnalezionego w jednej z komnat kamienia. Sterowany przez sztuczną inteligencję Geralt posiada takie same umiejętności i ekwipunek, jak nasza postać.
Pokonanie fałszywego Rzeźnika z Blaviken nie jest łatwym zadaniem, ale zwycięstwo nagradzane jest stalowym mieczem Plaguebearer. Modyfikacja oferuje też inne dodatkowe przedmioty i wyposażenie - przenośny zestaw do golenia, różne rodzaje pułapek, nóż do rzucania oraz nowe typy bomb i broni.
Do tego specjalne stanowisko do gotowania, pozwalające przygotować wybrane potrawy. Wystarczy wymieszać odpowiednie składniki i użyć znaku Igni.
Niedawno światło dzienne ujrzało Primal Needs - modyfikacja wprowadzająca do Wiedźmina 3 trzy wskaźniki: głód, pragnienie i zmęczenie.