Moduł FPS w Star Citizen otrzymał nazwę Star Marine
Nadal bez daty premiery.
Strzelanka z akcją w perspektywie pierwszej osoby, będąca jednym z modułów kosmicznego symulatora Star Citizen, otrzymała własny tytuł - Star Marine.
Ambitna produkcja jest podzielona na osobne komponenty. Sekcja FPS będzie częścią kampanii fabularnej w ramach trybu Squadron 42 oraz elementem ogólnego, sieciowego uniwersum.
„Od czasów Wing Commandre marzyłem o połączeniu strzelanki FPP z kosmicznym symulatorem” - napisał szef studia Cloud Imperium Games, Chris Roberts.
„To tak ekscytujący pomysł: możemy wylądować myśliwcem na większej jednostce, by następnie wkroczyć do walki z obcymi... lub udać się na kraniec galaktyki i odpierać ataki piratów!”
„Patrząc szerzej, takie podejście przemawia do naszego odwiecznego celu, jakim jest zwiększenie immersji. Z akcji nie eliminują już nas ekrany menu pomiędzy walkami czy coś gorszego. Od startu rozgrywki do momentu wyłączenia tytułu żyjemy i wchodzimy w interakcje w świecie Star Citizen.”
Cloud Imperium Games ujawniło pierwszy materiał wideo z komponentu FPS na targach PAX Australia. Czwórka graczy eksploruje w nim stację kosmiczną, by chwilę później walczyć z grupą przeciwników. Są nawet sceny w zerowej grawitacji.
Rekordowa kampania społecznościowego finansowania (obecnie na poziomie ponad 82 mln dol.) znacznie rozszerzyła ambicje Star Citizen, ale zwiększyła także liczbę deweloperów. Cloud Imperium Games ma teraz szereg oddziałów na całym świecie: nad strzelanką pracują bazowe studia w Austin i Santa Monica, a także Foundry 42 z Manchesteru i Illfonic.
Nadal nie wiadomo, kiedy moduł FPS będzie dostępny dla graczy.