Moduł kosmicznych pojedynków w Star Citizen zadebiutuje 29 maja
Dwa tryby dla pojedynczego gracza.
Twórcy kosmicznego symulatora Star Citizen ogłosili, że moduł kosmicznych pojedynków z siłami kontrolowanymi przez sztuczną inteligencję zadebiutuje 29 maja.
Dostęp do nowej zawartości otrzymają wszyscy, którzy wsparli rekordową zbiórkę pieniędzy na rzecz tytułu. Deweloperzy przygotowują dwie opcje rozgrywki dla pojedynczego gracza - Free Flight oraz Vanduul Swarm.
W tym samym czasie pierwsza grupa testerów przystąpi do sprawdzania trybu sieciowego, a studio Cloud Imperium Games ma nadzieję szybko zaoferować dostęp kolejnym graczom.
Moduł kosmicznych pojedynków określany jest jako Arena Commander, a w planach na przyszłość wymienia się tutaj większe statki czy kooperację z pilotami sterowanymi przez sztuczną inteligencję.
Chris Roberts - producent gry - ostrzega, że może jeszcze dojść do krótkiego opóźnienia, jeśli pojawią się jakieś nieprzewidziane problemy. Szczegółowy plan prac na następne dni znaleźć można na oficjalnej stronie.
Star Citizen to „symulator życia w kosmosie”. Rozwijać się i zarabiać będzie można na wiele sposobów - zaciągając się do wojska, zostając piratem, zajmując się handlem lub wydobywaniem surowców. Produkcja studia Cloud Imperium Games to także najpopularniejsza gra pod względem finansowania przez graczy, którzy przekazali na potrzeby produkcji już niemal 44 mln dol. Premierę pełnej wersji zaplanowano wstępnie na przyszły rok.