Mody do Fallout 4 na PS4 nadal bez daty premiery
Trwają prace.
Wsparcie dla modów Fallout 4 na PlayStation 4 miało wystartować jeszcze w czerwcu, lecz zostało opóźnione i nadal nie jest dostępne. Bethesda zapewnia, że nie porzuca planów na tę opcję.
„Pracujemy z Sony nad wsparciem modów Fallout 4 na PS4” - napisał Pete Hines, szef marketingu w firmie. „Proces nadal jest rozważany. Gdy tylko dowiemy się więcej, podzielimy się informacjami.”
Wygląda na to, że problem może leżeć właśnie po stronie producenta konsoli, co menedżer zdawał się sugerować w lipcu.
„Staramy się otrzymać aktualizację, byśmy mogli się nią podzielić. Nadal czekamy” - tłumaczył Hines. „Nie będę wdawał się w szczegóły. Gdybym mógł otwarcie mówić i wyjaśnić, co się dzieje, to zrobiłbym to już dawno.”
Bethesda przeciera nowe szlaki na konsolach, które w przeszłości nie kojarzyły się raczej z możliwością instalacji modów i projektów przygotowanych przez innych graczy.
Jako pionier, studio natyka się na kolejne ograniczenia. Te na PlayStation 4 są szczególnie dotkliwe, co może tłumaczyć opóźnienie wsparcia dla modyfikacji.
Jak informowano wcześniej, mody na PS4 ograniczone będą do 900 MB (2 GB na Xbox One), nie zadziałają własne pliki dźwiękowe, a tekstury pochodzą prosto z PC.
Bethesda zapewniała, że będzie współpracować z Sony, by zdjąć lub zmienić część z tych ograniczeń i limitów - być może właśnie dlatego opóźniono debiut usługi.