Monster Hunter Rise - potwór: Zinogr
Elektryczny potwór.
Wiwerna kłowa, która potrafi gromadzić elektryczność, wykorzystując ją w walce ze swoimi przeciwnikami. Co więcej, ostre pazury i mocne kończyny pozwalają mu sprawnie poruszać się po górzystym terenie.
- Występowanie: Ruiny Świątynne
- Poziom trudności: 6/10
- Najbardziej podatna na obrażenia część ciała potwora: głowa
- Podatność potwora na żywioły i efekty: lód (główna); woda (w mniejszym stopniu)
Jak walczyć z Zinogr
- Charakterystycznym ruchem tego potwora jest tupnięcie. Jeśli nie jest naładowany elektrycznością, uderzy przednią nogą, wywołując wstrząs. Jeżeli natomiast jest naładowany, tupnięcie odrzuci łowcę i otrzymasz obrażenia od elektryczności.
- Kiedy Zinogr zawyje ku niebu, przywoła błyskawice. Wówczas szybko wycofaj się.
- Uważaj na jego szarże. Kiedy odskoczy do tyłu, nastąpi szybki atak w twoim kierunku.
- Nie stawaj bezpośrednio przed potworem, gdy walczysz w zwarciu. Ustaw się obok jego łapy, aby mieć czas, by zareagować i uniknąć jego ataków.
- Dlatego też skoncentruj się na grzbiecie, ogonie i przednich łapach.
- Jeśli uszkodzisz części ciała związane z elektrycznością, czyli przede wszystkim grzbiet i ogon, wówczas osłabisz jego najpotężniejszą moc.
- Zwróć uwagę, że Zinogr jest podatny na twoje ataki, gdy „ładuje się” elektrycznością. Skorzystaj z tego i zadaj mu serię ciosów, ale uważaj, żeby zbyt długo nie przebywać w pobliżu, gdyż otrzymasz po chwili znaczne obrażenia.
Następnie: Monster Hunter Rise - potwór: Magnamalo
Spis treści: Monster Hunter Rise - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: Monster Hunter Rise - potwór: Nargacuga