Skip to main content

Monster Hunter Rise - potwór: Zinogr

Elektryczny potwór.

Monster Hunter Rise - potwór: Zinogr Elektryczny potwór.

Wiwerna kłowa, która potrafi gromadzić elektryczność, wykorzystując ją w walce ze swoimi przeciwnikami. Co więcej, ostre pazury i mocne kończyny pozwalają mu sprawnie poruszać się po górzystym terenie.

  • Występowanie: Ruiny Świątynne
  • Poziom trudności: 6/10
  • Najbardziej podatna na obrażenia część ciała potwora: głowa
  • Podatność potwora na żywioły i efekty: lód (główna); woda (w mniejszym stopniu)

Jak walczyć z Zinogr

  • Charakterystycznym ruchem tego potwora jest tupnięcie. Jeśli nie jest naładowany elektrycznością, uderzy przednią nogą, wywołując wstrząs. Jeżeli natomiast jest naładowany, tupnięcie odrzuci łowcę i otrzymasz obrażenia od elektryczności.
  • Kiedy Zinogr zawyje ku niebu, przywoła błyskawice. Wówczas szybko wycofaj się.
  • Uważaj na jego szarże. Kiedy odskoczy do tyłu, nastąpi szybki atak w twoim kierunku.
  • Nie stawaj bezpośrednio przed potworem, gdy walczysz w zwarciu. Ustaw się obok jego łapy, aby mieć czas, by zareagować i uniknąć jego ataków.
  • Dlatego też skoncentruj się na grzbiecie, ogonie i przednich łapach.
  • Jeśli uszkodzisz części ciała związane z elektrycznością, czyli przede wszystkim grzbiet i ogon, wówczas osłabisz jego najpotężniejszą moc.
  • Zwróć uwagę, że Zinogr jest podatny na twoje ataki, gdy „ładuje się” elektrycznością. Skorzystaj z tego i zadaj mu serię ciosów, ale uważaj, żeby zbyt długo nie przebywać w pobliżu, gdyż otrzymasz po chwili znaczne obrażenia.

Następnie: Monster Hunter Rise - potwór: Magnamalo

Spis treści: Monster Hunter Rise - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Monster Hunter Rise - potwór: Nargacuga

Zobacz także