Monster Hunter Rise pozwoli grać w czarno-białym trybie na PC
Premiera w przyszłym tygodniu.
Capcom opublikował premierowy trailer Monster Hunter Rise na PC, choć do debiutu - zaplanowanego na 13 stycznia - został jeszcze niecały tydzień.
Otrzymujemy rzut oka na część usprawnień, jakich można spodziewać się na komputerach osobistych. Mowa między innymi o filtrach obrazu, pozwalających na przykład grać w trybie czarno-białym, sepia lub w „japońskim stylu”.
Ważniejsze dla osób przesiadających się z wersji Nintendo Switch będzie zapewne wsparcie dla szerokokątnych monitów, odblokowana liczba klatek na sekundę, wyższa rozdzielczość tekstur i szereg dodatkowych opcji graficznych, z 4K włącznie.
Monster Hunter Rise debiutowało w marcu ubiegłego roku, ale tylko na przenośnej konsoli. Obecnie powstaje także rozszerzenie Sunbreak, zaplanowane na połowę obecnego roku.
Pewnym rozczarowaniem w przypadku nowej wersji może być fakt, że ze Switcha na PC nie uda się przenieść zapisów. „Niestety - po badaniu opcji przez cały proces deweloperski - nie możemy obecnie zaoferować tych funkcji” - wyjaśniał Capcom już w październiku, pisząc także o cross-play.