Monster Hunter World na PC - porównanie grafiki z PS4 Pro
Oraz niskich i wysokich ustawień.
Arekkz Gaming opublikował na YouTube kilka materiałów przedstawiających Monster Hunter World w wersji na komputery. Filmy prezentują opcje graficzne, porównują oprawę PC i PS4 Pro oraz minimalne i maksymalne ustawienia.
Przedstawiciele firmy Capcom już wcześniej zapowiadali, że grafika w wydaniu komputerowym będzie porównywalna z edycjami konsolowymi. Pierwsza wersja zaoferuje oczywiście odblokowany limit klatek na sekundę. Komentujący zgodnie twierdzą, że poza tym trudno zauważyć różnicę.
Arekkz przygląda się też ustawieniom na PC. W opcjach wybierzemy rozgrywkę w 30 i 60 klatkach oraz bez limitu. Nie zabrakło też bardziej zaawansowanych możliwości, przykładowo wpływania na liczbę detali czy poruszania się liści.
Autor zestawia najlepszą i najgorszą oprawę, podkreślając, że nawet właściciele słabszego sprzętu nie powinni się martwić - na niskich ustawieniach gra wciąż wygląda bowiem zadowalająco.
W Monster Hunter World gracz wciela się w tytułowego łowcę potworów, którego zadaniem jest zbadanie „Nowego świata” - niedawno odkrytego kontynentu. Główną osią rozgrywki jest walka z mniejszymi i większymi monstrami. Wersja PC zadebiutuje 9 sierpnia.
„Gra to fantastyczna ewolucja dla serii i świetnie obrany kierunek przez twórców. Jest przystępniejsza, ciekawsza, piękna i szalenie wciągająca” - czytamy w naszej recenzji Monster Hunter World.