Monster Hunter World na PC z grafiką porównywalną do edycji konsolowych
Plus: brak obsługi modów i inny plan rozwoju gry.
Przedstawiciele firmy Capcom ujawnili szereg informacji na temat Monster Hunter World w zaprezentowanej wczoraj wersji PC.
W rozmowie z serwisem PC Gamer producent projektu - Ryozo Tsujimoto - oznajmił, że grafika w wydaniu komputerowym będzie porównywalna z oprawą wizualną edycji konsolowych. Nie wykluczył jednak, że po premierze opublikują darmową aktualizację poprawiającą wygląd.
Warto zaznaczyć, że Monster Hunter World na PC zadebiutuje 9 sierpnia. Polski dystrybutor, firma Cenega, poinformował zaś, że 3 września w Polsce ukaże się wersja pudełkowa, tańsza o około 50 zł względem cyfrowego odpowiednika, który na Steamie kosztuje 259 zł
Tsujimoto poruszył również kwestię obsługi tworzonych przez fanów modyfikacji. Stwierdził, że autorzy „na razie nie mają nic do ogłoszenia” w tej kwestii, co oznacza, że mody zapewne nie trafią do edycji PC, przynajmniej w dniu premiery.
Zabraknie z kolei funkcji pozwalającej na wspólną rozgrywkę posiadaczom różnych platform sprzętowych. W planach jest z kolei sterowanie dostosowane do klawiatury i myszy z opcją dowolnej zmiany obłożenia klawiszy.
Projektanci chcą, by pod względem treści wszystkie edycje były jednakowe, ale początkowo pojawią się różnice. Przykładowo dostępne na konsolach bestie Deviljho i Lunastra zawitają na komputery w późniejszym terminie. Podobna sytuacja może wystąpić w przypadku wydarzeń, kreatur implementowanych w przyszłości i aktualizacji udoskonalających zabawę.
W produkcji gracz wciela się w tytułowego łowcę potworów, którego zadaniem jest zbadanie „Nowego świata” - niedawno odkrytego kontynentu. Główną osią rozgrywki jest walka z mniejszymi i większymi monstrami.