Monster Hunter World - potwory: Paolumu, Wielki Girros, Radobann
Opis potworów, wskazówki i porady, które można wykorzystać podczas walki.
Wraz z odkryciem nowych lokacji, jakimi są Pogórze Koralowe i Gnijąca Dolina, spotkamy nowe bestie, takie jak: Paolumu, Wielki Girros i Radobann. Potwory są powiązane z ekosystem krain, w których żyją, dlatego też nie znajdziemy ich w innych miejscach.
Poniżej zostały opisane następujące potwory:
Paolumu
Występowanie: Pogórze koralowe.
Charakterystyka: wiwerna latająca - jej największym atutem jest wzbijanie się w powietrze, dzięki nadmuchiwaniu worków. W powietrzu przypomina wielkiego nietoperza, który połknął balon. Atakuje z dystansu.
Wskazówki, mocne i słabe strony potwora:
- największą trudnością w pokonaniu tego potwora jest fakt, że potrafi poruszać się w powietrzu. Za pomocą procy i celując w worki, można strącić przeciwnika;
- potrafi atakować z dystansu, plując w postać;
- będąc na ziemi, atakuje długim ogonem;
- inne jego ataki - kiedy stoi na ziemi - są łatwe do przewidzenia, dlatego należy zmusić potwora, aby znalazł się na podłożu, gdyż w powietrzu jest zdecydowanie trudniejszym przeciwnikiem do pokonania;
- użycie broni dystansowej wydaje się dobrym pomysłem, tym bardziej, że potwór często wzbija się w powietrze.
Czułe punkty: głowa.
Podatność potwora na żywioły i efekty (skala podatności na żywioły i efekty: 0 to niepodatność / 3 to maksymalna podatność): ogień (3), woda (0), piorun (2), lód (1), smok (1), trucizna (2), sen (2), paraliż (2), wybuch (3), ogłuszenie (3).
Części, które można wyciąć z potwora: skórka Paolumu, łuska Paolumu, skorupa Paolumu, błona pławna Paolumu.
Nagrody za pokonanie potwora: łuska Paolumu, skórka Paolumu, skorupa Paolumu, błona pławna Paolumu, kość potwora D, pożywny ekstrakt.
Wielki Girros
Występowanie: Gnijąca Dolina.
Charakterystyka: wyglądem przypomina jaszczurkę. Zalicza się do wiwern kłowych. Jest przywódcą stada Girrosów. W związku z tym prawie zawsze kręcą się przy nim mniejsi przedstawiciele tego gatunku. Potwór posiada wielki kły, którymi paraliżuje wrogów.
Wskazówki, mocne i słabe strony potwora:
- za pomocą ugryzienia kłami potrafi paraliżować swoje ofiary. Należy się wystrzegać się tego ataku, jeśli nie chcesz zostać unieruchomiony;
- jego atakiem dystansowym jest plucie zieloną mazią;
- należy mieć na uwadze, że podczas walki z tym potworem, wokół będą się kręcić pomniejsze Girrosy, utrudniając pojedynek z nim. Można je zignorować lub starać się trafiać je - przy okazji wyprowadzania ataków, których celem jest będzie Wielki Girros;
- Wielki Girros mieszka na niższych poziomach Gnijącej Doliny, gdzie znajdują się trujące opary. Warto wywabić go w miejsce pozbawione tychże nieudogodnień. W innym przypadku nasz pasek zdrowia będzie się stale kurczył.
Czułe punkty: głowa, przednie łapy, ogon.
Podatność potwora na żywioły i efekty (skala podatności na żywioły i efekty: 0 to niepodatność / 3 to maksymalna podatność): ogień (2), woda (3), piorun (0), lód (2), smok (1), trucizna (2), sen (3), paraliż (1), wybuch (2), ogłuszenie (2).
Części, które można wyciąć z potwora: skóra Wielkiego Girrosa, kaptur Wielkiego Girrosa, łuska Wielkiego Girrosa, ogon Wielkiego Girrosa, kieł Wielkiego Girrosa.
Nagrody za pokonanie potwora: skóra Wielkiego Girrosa, kaptur Wielkiego Girrosa, łuska Wielkiego Girrosa, kieł Wielkiego Girrosa, kość potwora D, worek paraliżujący.
Radobann
Występowanie: Gnijąca Dolina.
Charakterystyka: prawie całe ciało tej wiwerny zwalistej koryte jest kolcami, przez co przypominam jeża. Jest jednym z najbardziej charakterystycznych potworów w grze. Kolce służą mu jako pancerz. Potrafi zwinąć się w kulę i bardzo szybko toczyć się, zadając obrażenia postaci, jeśli napatoczy się.
Wskazówki, mocne i słabe strony potwora:
- kiedy zwija się kulę, należy zrobić unik przed toczącym się Radobannem, choć obrażenia wynikające z takiego spotkania nie są duże;
- można również wytrącić go z równowagi, gdy się toczy, atakując go;
- można odciąć mu ogon.
Czułe punkty: głowa, łapy.
Podatność potwora na żywioły i efekty (skala podatności na żywioły i efekty: 0 to niepodatność / 3 to maksymalna podatność): ogień (1), woda (1), piorun (1), lód (2), smok (3), trucizna (2), sen (1), paraliż (2), wybuch (3), ogłuszenie (2).
- Spis treści: Monster Hunter World - Poradnik, Solucja
Zobacz też:
- Monster Hunter World - potwory: Wielki Jagras, Kulu-Ya-Ku, Pukei-Pukei
- Monster Hunter World - potwory: Barroth, Jyuratodus, Tobi-Kadachi
- Monster Hunter World - potwory: Anjanath, Rathiana, Tzitzi-Ya-Ku
- Monster Hunter World - potwory: Legiana, Odogaron, Rathalos, Diablos
Części, które można wyciąć z potwora: skorupa Radobaana, łuska Radobaana, skorupa olejowa Radobaana, szpik Radobaana.
Nagrody za pokonanie potwora: skorupa Radobaana, łuska Radobaana, skorupa olejowa Radobaana, szpik Radobaana, kość potwora D, worek usypiający.