Monster Hunter: World z kampanią na około 40-50 godzin zabawy
Ale to nie wszystko.
Główna kampania Monster Hunter: World wystarczy nawet na pięćdziesiąt godzin zabawy, w zależności od stylu i podejścia użytkowników - zapewnił reżyser gry w jednym z ostatnich wywiadów.
- Przypuszczam, że w zależności od rodzaju gracza przejście opowieści zajmie od 40 do 50 godzin - przyznał Yuya Tokuda w rozmowie z Mein-MMO.de (dzięki, Gematsu).
- Ale nie byłby to tytuł Monster Hunter, gdyby nie atrakcje dostępne już po zakończeniu kampanii. Gracze będą mogli kontynuować usprawnianie arsenału i pancerzy nawet po zakończeniu historii - dodał deweloper.
- To nie wszystko! - dodał dyrektor artystyczny Kaname Fujioka. - Zamierzamy także publikować cotygodniowe wydarzenia z zadaniami oraz darmowej aktualizacje, którymi można cieszyć się po głównej kampanii.
Wydaje się, że pytanie o długość kampanii w Monster Hunter: World jest raczej mało istotne, właśnie ze względu na strukturę serii, która zakłada ciągłe powtarzanie polowań na potwory i pozyskiwanie kolejnych surowców na coraz potężniejszy sprzęt. Opowiadana historia jest na dalszym planie.
Zobacz: Monster Hunter: World - Poradnik, Solucja
O darmowych dodatkach po premierze wspomniano już w ubiegłym tygodniu.
- Mogę powiedzieć, że planujemy dodawać nowe potwory i inne elementy, by użytkownicy mogli cieszyć się grą przez dłuższy czas - ujawnił producent gry, Ryozo Tsujimoto, podczas wywiadu dla GamesTalk (przetłumaczonego przez Gematsu).
Monster Hunter World to gra - jak sugeruje tytuł - o polowaniu na potwory. Aspekt ten stanowi sedno rozgrywki i całej przygody, a istotnym elementem jest też konstruowanie coraz lepszego sprzętu z surowców pozyskiwanych z pokonywanych bestii.
Gra debiutuje 26 stycznia na PS4 i Xbox One. Na PC gra trafi kilka miesięcy później.