Moonbreaker od turowa strategia od twórców Subnautica
Z malowaniem figurek.
Nie wszyscy oglądający konferencję przed targami Gamescom byli zadowoleni, że następny projekt twórców cenionej gry Subnautica to turowa strategia Moonbreaker, z figurkami i kartami.
Premiera 29 września - we wczesnym dostępie na PC. Twórcy chcą najwyraźniej odtworzyć uczucia towarzyszące graniu w produkcje bitewne, jak Warhammer. W planach jest między innymi wyjątkowo rozbudowany system malowania posiadanych jednostek.
Akcja toczy się w uniwersum przygotowanym przez pisarza Brandona Sandersona(seria "Ostatnie Imperium", cykl "Do Gwiazd"). Trafiamy do odległego systemu The Reaches, zbudowanego z wielu krążących wokół siebie księżyców, zamieszkanych przez przeróżne kultury. Do tego dochodzi cenny surowiec o nazwie Cinder i od razu można wyobrazić sobie, na czym będzie polegał konflikt w produkcji.
Wcielamy się w kapitana statku eksplorującego okolicę, biorącego udział w potyczkach „1 na 1” z drużynami przeciwnika. Zagramy nie tylko przeciwko sztucznej inteligencji, ale także w starciach z innymi graczami. Mecze mają być szybkie, a turowe potyczki wzbogaci system rodem z karcianek, z „wyciąganiem” nowych jednostek i mocy z talii.