Skip to main content

Mortal Kombat 11 działa w 60 FPS na wszystkich konsolach - analiza Digital Foundry

Nawet na Switchu.

Nasi koledzy z brytyjskiego zespołu Digital Foundry opublikowali materiał, w którym poddali analizie technicznej Mortal Kombat 11 w wersji na wszystkie konsole, na jakich ukazała się bijatyka.

Okazuje się, że na każdej z testowanych przez dziennikarzy platform płynność produkcji utrzymuje się na poziomie 60 klatek na sekundę. Wyjątkiem są przerywniki filmowe, które wyświetlane są w 30 FPS.

Wspomnianą stabilność udało się osiągnąć także w trybie stacjonarnym na Switchu, a więc urządzeniu znacznie słabszym od konsol Sony i Microsoftu. Twórcy musieli pójść jednak na pewne kompromisy: między innymi usunięto rozmycie obrazu i obniżono jakość cieni. W wariancie przenośnym zaobserwowano zaś pewne spowolnienia.

Zobacz na YouTube

Natomiast rozdzielczość nie jest stała i zmienia się w zależności od wyświetlanych elementów. Na PS4 Pro waha się pomiędzy 1260p i 1440p, a w trakcie przerywników filmowych bijatyka działa w 1800p.

Podobnie jest na Xbox One X, gdzie w potyczkach produkcjach funkcjonuje między 1620p i 1800p, a w niektórych przerywnikach oferuje 2160p. Na bazowym modelu konsoli Microsoftu w starciach dostajemy obraz w rozmiarze poniżej 900p, a w cut-scenkach w natywnym 1080p. Full HD dostępne jest też w całej grze na standardowej platformie Sony.

Mortal Kombat 11 oferuje kampanię fabularną

Zobacz: Mortal Kombat 11 - wszystkie Fatality, jak zrobić; poradnik

Na Switchu w trybie stacjonarnym tytuł wyświetla się w między 540p a 720p, choć w filmikach i przy wykonywaniu ciosów Fatality dochodzi do większych spadków rozdzielczości. W opcji przenośnej całość działa w między 384p a 480p.

Mortal Kombat 11 dostępne jest nie tylko na konsolach, ale i PC. W najnowszej części serii bohaterowie mierzą się z Kroniką - władczynią czasu, dążącą do przepisania historii na nowo. W związku z tym wojownicy spotykają swoich odpowiedników z przeszłości.

Źródło: Digital Foundry

Zobacz także