Mroczny las i spotkanie z potworami - gameplay z polskiego Blair Witch
Twórców Layers of Fear i Observer.
W sieci pojawił się pierwszy zapis rozgrywki z Blair Witch, czyli horroru twórców Layers of Fear i Observer, inspirowanego filmem o tym samym tytule. Materiał skupia się na roli pomocnika głównego bohatera - wiernego psa.
W Blair Witch wcielamy się w członka ekipy poszukiwawczej, która ma za zadanie odnaleźć zagubionego chłopca w mrocznym lesie Black Hills Forest. Postać jest wyposażona w latarkę i krótkofalówkę, którą komunikuje się z grupą.
Z wypowiedzi komentującej materiał redaktorki wynika, że to pierwsza gra studia Bloober Team, w której występuje walka. Wideo przedstawia starcie z pomocnikami tytułowej wiedźmy, ale demony nie atakują bohatera, który odstrasza je światłem latarki. Zabraknie więc prawdopodobnie „standardowych” potyczek z użyciem broni.
Pies o imieniu Bullet dostaje się w niedostępne miejsca, wskazuje ważne przedmioty, szczeka na wrogów i pomaga w rozwiązywaniu zagadek. Bohater może wchodzić z czworonogiem z interakcje, np. głaskać zwierzę, rozkazać trzymanie się blisko lub pozostanie w miejscu.
Twórcy Blair Witch twierdzą, że wiedźma nie jest jedną istotą, a całym lasem. Zmienia postać i może drwić z protagonisty, wydając w oddali dźwięki podobne do rozmowy grupy ludzi.
Nowy projekt Bloober Team był jedną z większych niespodzianek zapowiedzianych na targach E3 2019. Gra zadebiutuje 30 sierpnia na PC i Xbox One.