Multiplayer Cyberpunk 2077 z napadami i deathmatchem - sugeruje kod gry
Pierwsze szczegóły?
- Kod Cyberpunk 2077 ujawnia potencjalne pierwsze szczegóły na temat trybu online
- Weźmiemy udział w napadach i trybie deathmatch
Przeszukując kod źródłowy Cyberpunk 2077, gracze natrafili na liczne wzmianki dotyczące planowanego przez twórców trybu wieloosobowego. Dowiadujemy się przykładowo, że gra może zaoferować dwa tryby: klasyczny deathmatch oraz napady.
Szczegółów na temat rozgrywki brak, natomiast linijka „MP.Heist.SetPlayerCharacterClass” sugeruje, że tryb napadów zaoferuje podział postaci na klasy. Są nawet ich potencjalne nazwy:
- Solo
- Assassin
- Netrunner
- Techie
Jest też fragment „Udaj się do miejsca zbiórki” - sugeruje on, że napad zaczyna się w ustalonym miejscu, w którym musi zgromadzić się grupa postaci. Być może zadanie jest dostępne z poziomu tzw. free roam, czyli swobodnego zwiedzania miasta. CD Projekt Red nie potwierdził jednak jeszcze, czy otrzymamy taką możliwość.
W kodzie znaleziono też nawiązania do przebywania graczy w lobby przed meczem, wyrażenia gotowości do rozgrywki przez naciśnięcie przycisku, spawnów i respawnów, ekranów zwycięstw, śmierci i zmiany postaci, a także tablicy wyników.
Wygląda na to, że twórcy planują też wyświetlać na ekranie dość specyficzne komendy po śmierci gracza lub zabójstwie innego zawodnika. Oto tłumaczenie kilku z nich:
- Wow! Zabiłeś się. Brawo
- Wysłałeś *nazwa gracza* wprost do piekła!
- Wow! Zabiłeś *nazwa gracza* bez współczucia
- Twoja kula była mocniejsza niż głowa *nazwa gracza*
Oczywiście żadna z powyższych informacji nie musi okazać się zgodna z ostateczną wersją multiplayera. Do premiery trybu wieloosobowego Cyberpunk 2077 jeszcze daleko. Twórcy mogli mieć wiele pomysłów, których ślady pozostały w kodzie gry, ale finalnie nie będą użyte.
Zobacz: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja
Czytelników zaciekawionych tematem zapraszamy do zapoznania się z wszystkimi odniesieniami do multiplayera, ukrytymi w kodzie gry:
- Set Heist State
- Set spawn point tag that will be used to spawn new players during the mission
- Spawn tag: %s
- MP.Heist.DebugMessageNameChanged
- MP.Heist.MessagePlayerReady
- MP.Heist.SetPlayerCharacterClass (may imply multiplayer is focused on more strict character class selection system)MP_PlayerReady
- ++ %s joined the heist
- - %s left the heist
- Character.Cpo_Muppet_Solo
- Character.Cpo_Muppet_Assassin
- Character.Cpo_Muppet_Netrunner
- Character.Cpo_Muppet_Techie
- lobby
- cpo_heist_started
- Character.Cpo_Muppet_Default
- Character.
- Character.Cpo_Default_Player
- Waiting for players
- Waiting for additional players… %u
- > Match starts in %u
- Respawn in %u seconds
- > Match ends in %u
- GAME FINISHED
- Waiting for players…
- > Heist starts in %u
- Waiting for players to get ready…
- Duplicate characters detected
- Respawning player…
- Waiting for other players to get ready…
- PRESS D-Pad Down / 'X' WHEN READY
- use the debug menu to switch your character
- Player is dead
- > Heist ends in %u
- VICTORY
- players in the Gather Area
- Waiting for other players…
- Go to the gather area
- PLAYER NAME | KILLS | DEATHS | STATUS | PING | ID
- PLAYER NAME |
- KILLS |
- DEATHS |
- STATUS |
- PING |
- PLAYER NAME
- DEAD
- ALIVE
- P L A Y E R S
- ++ %s joined the match
- >> %s killed %s
- You sent yourself directly to hell! Please don't come back
- Wow! You killed yourself… Bravo.
- Your bullet was stronger than your self-esteem
- Your shot destroyed your own body and soul. Duh
- You sent %s directly to hell!
- Wow! You killed %s without compassion
- Your bullet was stronger than %s's head
- Your shot destroyed %s's body and soul
- %s sent you directly to hell!
- Wow! %s killed you without compassion
- %s's bullet was stronger than your head
- %s's shot destroyed your body and soul
- AllowJoinInProgressDM