„Muzyka to czwarty wymiar”. Twórcy Starfield o warstwie audio
Kulisy powstawania gry.
Bethesda opublikowała kolejny materiał, który odkrywa kulisy powstawania Starfield. Najnowsze wideo poświęcono oprawie audio.
Nad ścieżką dźwiękową produkcji pracuje Inon Zur - utytułowany kompozytor, który pracował przy różnych odsłonach cyklu Fallout. W dorobku ma też soundtracki do rozmaitych gier, w tym produkcji z serii Prince of Persia, Dragon Age czy Syberia.
- Zawsze powtarzam, że muzyka to czwarty wymiar. Emocjonalny wymiar - mówi artysta w opublikowanym nagraniu. - Aby go stworzyć, musisz odpowiedzieć sobie na pytania. Dokąd zmierzasz? Jakie są twoje motywacje? Jaka jest twoja historia? Co pcha nas do przodu? (…) Ważne pytania, wielkie jak kosmos.
Za warstwę audio Starfield odpowiada też Mark Lampert, który w Bethesda Game Studios pełni funkcję dyrektora ds. dźwięku. Podkreśla, że w każdym projekcie, nad którym pracował we wspomnianym zespole, muzyka zaczęła powstawać równolegle z grafikami koncepcyjnymi, Najczęściej zaczynał od głównego motywu muzycznego, który nadawał ton całej grze.
Starfield ukaże się 11 listopada na PC i Xbox Series X/S. W dniu premiery tytuł pojawi się w ofercie abonamentu Game Pass na komputerach i konsolach Microsoftu.