Nad Assassin's Creed 4: Black Flag pracuje osiem zespołów
AKTUALIZACJA: Drugi zwiastun, z polskimi napisami. I jeszcze raz pierwszy, też po polsku.
Aktualizacja: W sieci pojawił się drugi zwiastun, tym razem skupiający się na głównej postaci - Edwardzie Kenwayu. Dostępny jest w wersji z polskimi napisami, poniżej.
W polskiej wersji opublikowany został także pierwszy trailer, który „wyciekł” w sobotę.
Oryginalna wiadomość: Osiem zespołów produkcyjnych zajmuje się pracami nad Assassin's Creed 4: Black Flag - poinformował wydawca.
Duże moce przerobowe nie powinny dziwić, jeśli weźmiemy pod uwagę rozmiar nowej gry - 50 lokacji, w tym trzy duże miasta oraz ogromny obszar oceanu, dostępny do eksploracji.
Jak dowiedział się Eurogamer, Black Flag powstaje od lata 2011 roku, równolegle z kończonym wtedy Assassin's Creed: Revelations.
Projektem zajmują się zespoły Ubisoft Montreal, Singapore, Sofia, Annecy, Kiev, Quebec, Bucharest oraz Montpelier, podczas gdy inne studia tworzyły Assassin's Creed 3.
- Pracujemy od lata 2011 roku - wyjaśnia Carsten Myhill, menedżer zajmujący się koordynacją prac nad zawartością gry. - Mamy dwa zespoły pracujące równolegle. Niektóre studia zajmowały się oboma projektami, a przed premierą angażujemy wszystkie dostępne środki - dodaje.
Ubisoft nie zdradził, czy obecnie prowadzony jest podobny proces wydawniczy. Oznaczałoby to, że w tym momencie powstaje już kolejna częścią serii. Jedno jest pewnie - Black Flag to pierwsza odsłona Assassin's Creed, która ukaże się także na konsolach nowej generacji.
- Pierwsze, co rzuci się w oczy, to jakość oprawy graficznej. Szykujemy też wsparcie dla możliwości nowego kontrolera PlayStation 4 - zdradza Myhill. - W przyszłości zaprezentujemy wszystkie szczegóły. Nowe opcje powstają z myślą o Dual Shock 4, ale spoglądamy także na inne kontrolery.
Jednak na pokazie gry w Londynie w zeszłym tygodniu, wydawca prezentował fragmenty rozgrywki, które przypominały raczej obecną generację.
- Jesteśmy na wczesnym etapie produkcji, dlatego gra tak wygląda - wyjaśnił Myhill. - Nie koncentrujemy się jeszcze na konsolach. Na razie przygotowujemy wersję PC, ale całość działa już na wszystkich platformach.