Nadchodzi nowa odsłona strategii Pizza Connection
Premiera w 2018 roku.
Ekonomiczna strategia Pizza Tycoon - znana w Europie jako Pizza Connection - doczeka się kontynuacji. Assemble Entertainment wyda Pizza Connection 3 wiosną przyszłego roku.
Wspomniana firma niedawno przejęła prawa do cyklu, czego efektem było między innymi opublikowanie pierwszych dwóch tytułów w sklepie GOG.com.
Nowy tytuł stawia na podobne założenia: gracze będą prowadzić własną restaurację, a jednym z najważniejszych elementów zabawy będzie komponowanie własnych pizz za pomocą rozbudowanego edytora i ponad 75 składników.
Do tego złożona z 12 misji kampania dla jednego gracza, pozwalająca wspinać po szczeblach kariery - od prostego piekarza w Rzymie do potentata światowej branży.
Nie zabraknie różnych lokacji, takich jak Sydney, Berlin i Waszyngton. Zajmiemy się także urządzaniem własnego lokalu: ustalimy plan pomieszczeń, wybierzemy meble i wystrój, zatrudnimy personel, przygotujemy kampanie reklamowe i strategie marketingowe.
Powróci także opcja sabotażu konkurencji oraz tryb swobodnej gry, bez ograniczeń związanych z misjami w kampanii, a z ustalaniem własnych warunków zwycięstwa.
Premiera wiosną przyszłego roku, na PC (Windows, Mac, Linux), także w wersji z polskimi napisami.
Pizza Connection 3 powstaje od początku obecnego roku. Odpowiedzialne za prace studio Gentlymad nie może pochwalić się zbyt dużym doświadczeniem, odpowiadając w przeszłości za platformowe In Between. Kolejnym zastrzeżeniem może być fakt, że firma liczy - obecnie - tylko 5 osób.