Skip to main content

Nadchodzi patch 2.6 do Diablo 2 Resurrected. Lista nowych słów runicznych

Nowe buildy dla Zabójczyni i Druida.

Na serwery testowe Diablo 2 Resurrected trafiła już aktualizacja 2.6 wprowadzająca między innymi zupełnie nowe słowa runiczne. Kilka z nich prezentuje się naprawę ciekawie.

Aktualizacja testowa 2.6 wprowadza 8 nowych słów runicznych do trybu rankingowego oraz trybu offline dla jednego gracza. Większość nowych słów skupia się na wzmacnianiu premii do odporności, choć znajdziemy też coś dla postaci, którym brakuje nieco szybkości ruchu. Szczególny nacisk położono na wzmocnienie Zabójczyni i Druida. Zmiany trafią do wszystkich użytkowników najprawdopodobniej na początku trzeciego sezonu.

Testy na publicznym serwerze testowym (PST) potrwają do 31 stycznia i zakończą się o godzinie 19:00 czasu polskiego. Aby wziąć w nich udział należy w aplikacji Battle.net na PC rozwinąć menu znajdujące się nad przyciskiem Graj/Zainstaluj, a następnie wybrać opcję „PST: Diablo II: Resurrected”. Poniżej pełna lista nowych słów runicznych.

Nazwa Runy Dozwolone przedmioty Wymagany poziom postaci Statystyki
Szaniec Shael + Io + Sol Hełm 35
  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +4–6% zdrowia wykradzionego za każde trafienie
  • +75–100% do obrony
  • +10 do żywotności
  • +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
  • +30 do przywracania zdrowia
  • Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 7
  • Otrzymywane obrażenia fizyczne są zmniejszone o 10–15%
Remedium Shael + Io + Tal Hełm 35
  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +75–100% do obrony
  • +10 do żywotności
  • +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
  • +40–60% do odporności na trucizny
  • Skraca czas działania trucizny o 75%
Grunt Shael + Io + Ort Hełm 35
  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +75–100% do obrony
  • +10 do żywotności
  • +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
  • +40–60% do odporności na błyskawice
  • +10–15% do absorpcji błyskawic
Palenisko Shael + Io + Thul Hełm 35
  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +75–100% do obrony
  • +10 do żywotności
  • +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
  • +40–60% do odporności na zimno
  • +10–15% do absorpcji zimna
Charakter Shael + Io + Ral Hełm 35
  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +75–100% do obrony
  • +10 do żywotności
  • +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
  • +40–60% do odporności na ogień
  • +10–15% do absorpcji ognia
Zgiełk Shael + Ko + Eld Dowolna broń lub element pancerza 39

Pancerz:

  • +50% szybszy bieg/chód
  • +20% do szybkości ataku
  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +10 do zręczności
  • Wytrzymałość maleje o 50% wolniej

Broń:

  • 5% szansy na rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Zwiększona Szybkość przy trafieniu
  • +30% do szybkości ataku
  • +130–150% do obrażeń
  • +75% do obrażeń zadawanych nieumarłym
  • +50 do skuteczności ataku względem nieumarłych
  • +10 do zręczności
Mozaika Mal + Gul + Thul Szpon 53
  • +25% do szansy na niewykorzystanie ładunków przez kończące uderzenia
  • +2 do umiejętności Sztuk Walki (tylko zabójczyni)
  • +20% do szybkości ataku
  • +200–250% do obrażeń
  • +20% do premii do skuteczności ataku
  • +3–14 pkt. obrażeń od zimna
  • Uniemożliwia leczenie się potworów
Metamorfoza Io + Cham + Fal Hełm 67
  • Ataki wilkołaka zapewniają naznaczenie na 180 sek.
  • Znak Wilka:
  • +20% do premii do skuteczności ataku
  • +40% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
  • Ataki niedźwiedziołaka zapewniają naznaczenie na 180 sek.
  • Znak Niedźwiedzia:
  • +25% do szybkości ataku
  • +25% do szansy na druzgocące uderzenie
  • Otrzymywane obrażenia fizyczne są zmniejszone o 20%
  • +5 do umiejętności Zmiany Kształtu (tylko druid)
  • +50–80% do obrony
  • +10 do siły
  • +10 do żywotności
  • +10 do wszystkich odporności
  • Odporność na zamrożenie

Zobacz także