Na serwery testowe Diablo 2 Resurrected trafiła już aktualizacja 2.6 wprowadzająca między innymi zupełnie nowe słowa runiczne. Kilka z nich prezentuje się naprawę ciekawie.
Aktualizacja testowa 2.6 wprowadza 8 nowych słów runicznych do trybu rankingowego oraz trybu offline dla jednego gracza. Większość nowych słów skupia się na wzmacnianiu premii do odporności, choć znajdziemy też coś dla postaci, którym brakuje nieco szybkości ruchu. Szczególny nacisk położono na wzmocnienie Zabójczyni i Druida. Zmiany trafią do wszystkich użytkowników najprawdopodobniej na początku trzeciego sezonu.
Testy na publicznym serwerze testowym (PST) potrwają do 31 stycznia i zakończą się o godzinie 19:00 czasu polskiego. Aby wziąć w nich udział należy w aplikacji Battle.net na PC rozwinąć menu znajdujące się nad przyciskiem Graj/Zainstaluj, a następnie wybrać opcję „PST: Diablo II: Resurrected”. Poniżej pełna lista nowych słów runicznych.
Nazwa |
Runy |
Dozwolone przedmioty |
Wymagany poziom postaci |
Statystyki |
Szaniec |
Shael + Io + Sol |
Hełm |
35 |
- +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
- +4–6% zdrowia wykradzionego za każde trafienie
- +75–100% do obrony
- +10 do żywotności
- +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
- +30 do przywracania zdrowia
- Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 7
- Otrzymywane obrażenia fizyczne są zmniejszone o 10–15%
|
Remedium |
Shael + Io + Tal |
Hełm |
35 |
- +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
- +75–100% do obrony
- +10 do żywotności
- +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
- +40–60% do odporności na trucizny
- Skraca czas działania trucizny o 75%
|
Grunt |
Shael + Io + Ort |
Hełm |
35 |
- +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
- +75–100% do obrony
- +10 do żywotności
- +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
- +40–60% do odporności na błyskawice
- +10–15% do absorpcji błyskawic
|
Palenisko |
Shael + Io + Thul |
Hełm |
35 |
- +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
- +75–100% do obrony
- +10 do żywotności
- +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
- +40–60% do odporności na zimno
- +10–15% do absorpcji zimna
|
Charakter |
Shael + Io + Ral |
Hełm |
35 |
- +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
- +75–100% do obrony
- +10 do żywotności
- +5% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
- +40–60% do odporności na ogień
- +10–15% do absorpcji ognia
|
Zgiełk |
Shael + Ko + Eld |
Dowolna broń lub element pancerza |
39 |
Pancerz:
- +50% szybszy bieg/chód
- +20% do szybkości ataku
- +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
- +10 do zręczności
- Wytrzymałość maleje o 50% wolniej
Broń:
- 5% szansy na rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Zwiększona Szybkość przy trafieniu
- +30% do szybkości ataku
- +130–150% do obrażeń
- +75% do obrażeń zadawanych nieumarłym
- +50 do skuteczności ataku względem nieumarłych
- +10 do zręczności
|
Mozaika |
Mal + Gul + Thul |
Szpon |
53 |
- +25% do szansy na niewykorzystanie ładunków przez kończące uderzenia
- +2 do umiejętności Sztuk Walki (tylko zabójczyni)
- +20% do szybkości ataku
- +200–250% do obrażeń
- +20% do premii do skuteczności ataku
- +3–14 pkt. obrażeń od zimna
- Uniemożliwia leczenie się potworów
|
Metamorfoza |
Io + Cham + Fal |
Hełm |
67 |
- Ataki wilkołaka zapewniają naznaczenie na 180 sek.
- Znak Wilka:
- +20% do premii do skuteczności ataku
- +40% do maksymalnej wartości punktów zdrowia
- Ataki niedźwiedziołaka zapewniają naznaczenie na 180 sek.
- Znak Niedźwiedzia:
- +25% do szybkości ataku
- +25% do szansy na druzgocące uderzenie
- Otrzymywane obrażenia fizyczne są zmniejszone o 20%
- +5 do umiejętności Zmiany Kształtu (tylko druid)
- +50–80% do obrony
- +10 do siły
- +10 do żywotności
- +10 do wszystkich odporności
- Odporność na zamrożenie
|