Skip to main content

Najciekawsze i najdziwniejsze reklamy gier wideo

Za chwilę dalszy ciąg programu.

Reklama dźwignią handlu. Najlepszy nawet produkt, bez odpowiedniego marketingu, skazany jest na komercyjną porażkę. Nie inaczej jest z grami wideo - nawet średniej jakości tytuł, poparty skuteczną kampanią reklamową sprzeda się o wiele lepiej niż produkt dobry, ale wsparty mniejszym budżetem na promocję.

Kampanie reklamowe gier wideo możemy podzielić na dwa rodzaje. Pierwszy to reklamy „klasyczne”, polegające na zaprezentowaniu fragmentów rozgrywki i przygotowaniu materiałów promocyjnych takich jak grafiki reklamowe. Są też jednak reklamy starające się przełamać utartą konwencję i zakładające, że uwagę odbiorcy przyciągają nie tylko odpowiednio zmontowane wycinki gameplayu czy grafika z postacią, a oryginalna wizja, niekoniecznie związana z treścią gry.

Właśnie takie kampanie reklamowe chcielibyśmy przybliżyć - popularyzujące gry i systemy w niespotykany i wyjątkowy sposób, niejednokrotnie zapadające w pamięć równie mocno, co tytuły przez siebie promowane.

Zatem nie zmieniajcie kanału - ta przerwa reklamowa będzie naprawdę interesująca. Zaczynamy!

Porządek i kolejność nie są ciekawe. Kliknij tutaj, by przejść do losowej strony.