Narracyjne gry single-player nadal są dla nas najważniejsze - zapewnia Sony
Pomimo inwestycji w mobile.
Szef PlayStation Studios - Hermen Hulst - uspokaja, że narracyjne tytuły dla pojedynczego gracza pozostają kluczowym elementem jego firmy, nawet jeśli japońska korporacja szerzej inwestuje w produkcje mobilne.
Zapewnienia padły wczoraj, wraz z ogłaszaniem przejęcia Savage Game Studios, zajmującego się właśnie tytułami przenośnymi. Menedżer chciał zapewne wyprzedzić ewentualną krytykę bardziej zaangażowanych graczy, spoglądających z góry na Androida czy iOS.
„Jak zapewnialiśmy już wcześniej przy okazji planów na konwersje PC, nasze starania poza konsolami w żaden sposób nie zmniejszą naszego zaangażowania w społeczność PlayStation. Nie zmieni się też nasza pasja do tworzenia wspaniałych gier single-player, napędzanych narracją” - napisał na oficjalnym blogu.
„Nasze wysiłki w grach mobilnych będą wartością dodaną, zapewniając nowe sposoby dla większej liczby osób, by korzystać z naszych treści, podczas gdy staramy się dotrzeć do nowych osób, które nie znają PlayStation i naszych gier” - dodał.
Przejęte wczoraj Savage Game Studios nie ma jeszcze żadnego tytułu w dorobku, lecz zostało założone przez weteranów branży mobilnej. W zarządzie są Michail Katkoff (Rovio, Zynga), Nadjim Adjir (Wargaming, Rovio) oraz Michael McManus (Wargaming, Insomniac).