Naughty Dog nie planuje konwersji The Last of Us na PlayStation 4
Pomimo sukcesu gry.
Studio Naughty Dog, odpowiedzialne za popularne The Last of Us, nie planuje przeniesienia tytułu na PlayStation 4.
Pomimo komercyjnego sukcesu i wysokich ocen w recenzjach, twórcy nie zajmą się konwersją na nową konsolę Sony.
- Nie mamy takich planów - wyjaśnił na oficjalnym blogu PlayStation Eric Monacelli, odpowiedzialny w Naughty Dog za strategię komunikacji (dzięki, Videogamer).
W lutym tego roku przedstawiciel producenta zapewniał w rozmowie z Eurogamerem, że tekstury do gry powstają w rozdzielczości wyższej niż dostępne na PS3, więc port na konsolę nowej generacji jest technicznie możliwy.
- Zawsze tworzymy obiekty w jakości wyższej niż ostateczna gra - mówił Christophe Balestra. - Jesteśmy już gotowi na przejście na coś potężniejszego niż PlayStation 3.
Twórcy dopiero co opublikowali pierwsze DLC - mapy do trybu wieloosobowego. Trwają prace nad fabularnym dodatkiem, który ukaże się na przełomie roku. Później otrzymamy jeszcze jedno rozszerzenie multiplayer. Rozsądek podpowiada premierę wersji GOTY na PS4, ale widocznie studio nie ma takich planów.